خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ضعف در تجهیزات و آموزش آتش‌نشانان جان مردم را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۸۸

در بررسی‌های بعمل آمده از آتش سوزی خیابان جمهوری ضعف تجهیزات و فقر آموزش پرسنل آتش‌نشانی تهران کاملاً مشهود است که تمامی این ضعف‌ها به شهرداری تهران گوشزد شده است.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: ضعف در تجهیزات و آموزش آتش‌نشانان باعثبه خطر افتادن جان مردم و آتش‌نشانان می‌شود.

محسن سرخو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد ارائه گزارش پیگیری‌های شورا و شهرداری درباره فوت دو شهروند تهرانی در آتش سوزی خیابان جمهوری در صحن شورا، اظهار داشت: گزارش کمیسیون خدمات شهری به صحن شورا ارائه شده و در بررسی‌های بعمل آمده ضعف تجهیزات و فقر آموزش پرسنل آتش‌نشانی تهران کاملاً مشهود است که تمامی این ضعف‌ها به شهرداری تهران گوشزد شده است.

وی با اشاره به تصویب لایحه به روز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی تصریح کرد: هنوز گزارش و پیشنهادی از ناحیه شهرداری مبنی بر اقداماتی که در این زمینه انجام داده است به صحن شورا نیامده است.

سرخو با تاکید براینکه آتش‌نشانان از اقشار بسیار زحمت کش جامعه محسوب می شوند، افزود: کمبوذ تجهیزات و همچنین ضعف در آموزش‌آتش نشانان باعثمی‌شود که جان مردم و آتش نشانان به خطر بیافتد.

وی افزود: باید تمامی جوانب ازجمله استانداردسازی معابر و پیاده‌روها، افزایش ضریب ایمنی و به روز رسانی تجهیزات به زودی محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز