خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

متکدیان مترو وابسته به یک جریان خاص هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۷۱

تمام اقدامات در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با پیوست فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود، لذا نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نیز بعد از انجام پیوست مطالعاتی انجام می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همه کسانی که در مترو تکدی‌گری می‌کنند، به طور حتم وابسته به یک جریان خاص هستند که با ترفندهای مختلف به جلب ترحم مردم مشغولند.

حجت‌الاسلام میثم امرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تابلویی که در برخی ایستگاه‌های مترو نصب شده که در آن بیشتر کودکانی که در مترو از مردم درخواست کمک می‌کنند، را عضو کوچکی از باندهای سازماندهی شده می‌خواند و مسافران را از کمک به آنها منع می‌کند، گفت: تمام اقدامات در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری با پیوست فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود، لذا نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نیز بعد از انجام پیوست مطالعاتی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به جلسات هفتگی شورایی در خصوص نصب تابلوهایی با شعارهای متعدد در سطح شهر، خاطر نشان کرد: در این جلسات هفتگی شعارها مورد بررسی و تقسیم بندی قرار می‌گیرد و در نهایت در خصوص اینکه چه شعارهایی در رابطه با تغییر رفتار و یا اطلاع رسانی باید مطرح شود، تصمیم گیری صورت می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید براینکه نصب این گونه بیلبوردهای تبلیغاتی به طور قطع با مطالعه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: ما نزدیک به چهار سال است که کار شعار نویسی و نصب آن در سطح شهر را آغاز کرده‌ایم و تقریبا همه شعارهایی که با مدیریت شورا مطرح و نصب می‌شود هیچگاه مسئله ساز نبوده است.

به گفته وی همه کسانی که در مترو تکدی‌گری می‌کنند، به طور حتم وابسته به یک جریان خاص هستند که با ترفندهای مختلف به جلب ترحم مردم مشغولند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز