خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفت‌‌‌‌‌‌وگو با ایلنا خبر داد:

تهیه بانک آسیب های اجتماعی در شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۹۱

شورای شهر در نظر دارد بر اساس آسیب‌های اجتماعی موجود در شهر تهران یک اطلس و به عبارتی یک بانک آسیب‌های اجتماعی تهیه و با مشارکت و همکاری کارشناسانی از حوزه و دانشگاه جلسات متعددی برگزار کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تهیه بانک آسیب‌های اجتماعی به منظور پیش گیری از معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد در شرای شهر تهران خبر داد.

عبدالمقیم ناصحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شورای شهر در نظر دارد بر اساس آسیب‌های اجتماعی موجود در شهر تهران یک اطلس و به عبارتی یک بانک آسیب‌های اجتماعی تهیه و با مشارکت و همکاری کارشناسانی از حوزه و دانشگاه جلسات متعددی برگزار کند و در این جلسات آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: طی جلساتی که در رابطه با این موضوع برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد حضور سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز در کنار شورای شهر برای چاره‌اندیشی در خصوص مشکلات پیش‌رو ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته مشترک نمایندگانی از استانداری، صدا و سیما، شهرداری تهران و برخی نهادهای دیگر نظیر بهزیستی شرکت خواهند داشت.

ناصحی افزود: وظیفه ذاتی شورای شهر این نیست که به بحثاعتیاد ورود پیدا کند اما ما بر اساس وظیفه اخلاقی خود باید نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی کنیم لذا یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ما وجود دارد و باید بر روی آن بحثشود مبارزه با معضل اعتیاد است و باید در نظر داشته باشیم که این معضل نیازمند کار فرهنگی است که در طی چند ماه و حتی یک سال حل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری نیز در یک سوی این برنامه قرار دارد و می‌تواند در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی معضل اعتیاد ورود پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز