خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری جای افراد سیاسی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۵۳

حوزه فعالیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به گونه‌ای است که انتظار می‌رود بخش اعظم مدیران آن از فعالان حوزه‌های فرهنگ و هنر باشند در حالی که شاهدیم این‌گونه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: اگر اکنون این سازمان تعطیل شود، هیچ کس متوجه بود و نبود آن نخواهد شد.

غلامرضا انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری گفت: من به هیچ عنوان از عملکرد این سازمان راضی نیستم و اگر میزان بودجه و بازده این سازمان را مقایسه کنیم، متوجه بحرانی بودن وضعیت این سازمان می‌شویم.

وی ادامه داد: در گذشته اقدامات خوبی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی از سوی این سازمان انجام می‌شد که در دوره جدید به فراموشی سپرده شده است. همچنین شاهد ازدحام بیش از حد پرسنل به ویژه پرسنل غیرمتخصص و همچنین حجیم شدن بخش اداری در این سازمان هستیم.

انصاری با انتقاد از حضور افراد سیاسی‌ در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: در این سازمان باید نگاهی غیر سیاسی حاکم باشد تا از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دور نشود.

وی تصریح کرد: حوزه فعالیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به گونه‌ای است که انتظار می‌رود بخش اعظم مدیران آن از فعالان حوزه‌های فرهنگ و هنر باشند در حالی که شاهدیم این‌گونه نیست.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در گذشته نیز مدیران این سازمان سیاسی بودند اما عملکرد آنها اینگونه نبود، افزود: امروز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به سازمانی منفعل تبدیل شده که هیچ تاثیرگذاری بر نسل جوان ندارد.

انصاری با اشاره به اینکه گروه هدف این سازمان جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها هستند، گفت: برنامه‌ریزی در این سازمان باید بر اساس نیازهای گروه هدف و در چارچوب ارزش‌ها و مفاهیم شرعی و عرفی جامعه ما باشد. این سازمان در ابتدای تاسیس تاثیرگذاری بسیار زیادی در مباحثمختلف از جمله اوقات فراغت داشت که اکنون این دستاورد‌ها از بین رفته است.

این عضو شورای شهر در پایان افزود: اگر اکنون این سازمان تعطیل شود، هیچ کس متوجه بود و نبود آن نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز