خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

جان باختن یک مرد ۴۵ ساله در آتش‌سوزی منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۷۹

آتش سوزی در طبقه سوم یک منزل سه طبقه قدیمی به وسعت حدود ۷۰متر رخ داد / ماموران ما محل را برای بررسی بیشتر تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشته شدن یک مرد ۴۵ ساله در حادثه آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهید رجایی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۲۳:۵۴ دقیقه شب گذشته آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان شهید رجایی، خیابان هلال احمر صورت می‌گیرد که در پی آن ایستگاه ۹۵ آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل آتش‌سوزی اعزام می‌شود.

به گفته وی، آتش سوزی در طبقه سوم یک منزل سه طبقه قدیمی به وسعت حدود ۷۰متر رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی ما موفق می‌شوند در حالی که این واحد مسکونی کاملا شعله‌ور بوده و دود خیلی زیادی نیز در آن تجمع کرده بود، وارد این واحد مسکونی شوند و به سرعت حریق را خاموش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی به هنگام بررسی‌های بیشتر و تخلیه دود، با جسد مرد حدودا ۴۵ ساله‌ای رو به رو می‌شوند که در پی آن، فرد را سریع از محل خارج می‌کنند و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند و بعد مشخص می‌شود که فرد مذکور در‌‌ همان لحظات اولیه دچار سوختگی و دود گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: در ساعت یک و ۲۵ دقیقه بامداد نیز ماموران ما محل را برای بررسی بیشتر تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز