خبرگزاری کار ایران

تشکر هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

ناوگان اتوبوسرانی تهران خسته و فرسوده است / عرضه موتورسیکلت‌های برقی تا یک ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۶۴

موتورسیکلت‌های برقی تا یک ماه آینده به مشتریان عرضه می‌شود / به محض عرضه این محصولات تسهیلاتی همچون وام‌های کم بهره و یا بی‌بهره تا سقف ۶ و نیم میلیون تومان، استفاده رایگان از برق مورد نیاز در محل‌های شارژ موتور‌ها و پارکینگ رایگان در اختیار مصرف کنندگان از طرف شهرداری قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از عرضه موتورسیکلت‌های برقی به مشتریان تا یک ماه آینده خبر داد.

جعفر تشکر هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد ورود موتورسیکلت‌های برقی به ناوگان حمل و نقل شهر تهران گفت: شرکت‌هایی که سازنده و یا تامین‌کننده این موتورسیکلت‌ها هستند، نمونه‌های خود را برای ما فرستاده‌اند و پس از طی آزمایشات متعدد برخی از آنها تاییدیه گرفته‌اند، همچنین هر شرکتی که بتواند این موتورسیکلت‌ها را تامین کند، نمونه‌های این شرکت‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهیم و در صورت تایید برای آنها مجوز صادر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی شرکت‌های مورد تایید اعلام کرده‌اند که تا یک ماه دیگر می‌توانند محصولات خود را به مصرف کنندگان عرضه کنند، افزود: به محض عرضه این محصولات تسهیلاتی همچون وام‌های کم بهره و یا بی‌بهره تا سقف ۶ و نیم میلیون تومان، استفاده رایگان از برق مورد نیاز در محل‌های شارژ موتور‌ها و پارکینگ رایگان در اختیار مصرف کنندگان از طرف شهرداری قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد تعداد این موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: هیچ سقفی برای تولید این موتورسیکلت‌ها وجود ندارد و تعداد موتورسیکلت‌های عرضه شده به میزان تقاضای مصرف کنندگان بستگی دارد.

فرسودگی اتوبوس‌ها خطری برای مسافران ندارد

تشکری هاشمی در ادامه به مشکلات ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اشاره کرد وگفت: تهران باید یازده هزار اتوبوس داشته باشد اما اکنون تنها ۶۵۰۰ اتوبوس دراختیار ما است که دو هزار دستگاه نیز به سن فرسودگی رسیده است.

وی در پاسخ به اینکه این اتوبوسه‌ای فرسوده خطری را برای مسافران بوجود نمی‌آورد، گفت: فرسودگی این اتوبوس‌ها از جنسی نیست که خطری برای مسافران داشته باشد و تنها ممکن است باعثنقص در برخی از اتوبوس‌ها و جابجایی مسافران از یک اتوبوس به اتوبوس دیگری شود. اما به هر حال از یک ناوگان خسته و فرسوده نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بدون نقص و وفقه سرویس دهی کند، بنابراین امیدواریم دولت هر چه سریع‌تر اعتبارات لازم را برای حل این مشکلات تخصیص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز