خبرگزاری کار ایران

طلایی:

هیچ کمکی به مصدوم حادثه شهربازی ارم نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۹۲

حاشیه بسیاری از بزرگراه‌ها تبدیل به فضای سبز شده اما بیشتر آن‌ها سند ندارد از شهردار تقاضا می‌کنم که در این زمینه اقدام کند زیرا تهیه سند برای این حاشیه‌ها سبب افزایش سرمایه شهرداری می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد یکی از مصدومان حادثه شهربازی ارم گفت: مسئولان مجموعه ارم هیچ بازدیدی از وی نکردند و هیچ کمکی برای درمان به او نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صدو پنجمیت جلسه علنی دوره چهارکم شورای اسلامی شهر تهران، در تذکرات پیش از دستور، مرتضی طلایی با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه شهربازی ارم گفت: با یکی از این مصدومین ملاقات داشتم. از زمانی که در خرداد ماه وی به بیمارستان جدید منتقل شده است هیچ یک از مسئولین مجموعه ارم به ملاقات او نرفته‌اند.

وی اشاره کرد: تاکنون این مصدوم ۱۵۰ میلیون تومان برای درمان خود هزینه کرده و هیچ وجهی برای کمک به او پرداخت نشده است.

طلایی همچنین به اصلاح نام شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت: در فروردین سال ۹۲ مصوب شد که تهران، ری و شمیرانات یک شورا داشته باشند بنابراین درخواست کردیم که نام این دو نیز در شورای شهر بگنجد.

این عضو شورای شهر افزود: بحثدستفروشی در همه جای دنیا وجود دارد اما اکنون شاهد هستیم که به تازگی در متروی تهران نیز این پدیده مشاهده می‌شود من تقاضا دارم قبل از اینکه این پدیده تبدیل به عادت و فرهنگ شود اقدامی در مورد آن صورت گیرد.

طلایی ادامه داد: حاشیه بسیاری از بزرگراه‌ها تبدیل به فضای سبز شده اما بیشتر آن‌ها سند ندارد از شهردار تقاضا می‌کنم که در این زمینه اقدام کند زیرا تهیه سند برای این حاشیه‌ها سبب افزایش سرمایه شهرداری می‌شود.

تاسیس موزه تئا‌تر

عبدالحسین مختاباد نیز در ادامه اظهار کرد: نامه‌ای از سوی داود رشیدی برای شهردار تهران در مورد احیای تماشاخانه فرستاده شده که امیدواریم شهرداری در زمینه تبدیل این تماشاخانه به موزه تئا‌تر اقدام کند.

شورای شهر در مورد حوادثاسید پاشی موضع گیری کند

ولی الله شجاع‌پوریان عضو دیگر شورا به حوادثاسیدپاشی اصفهان اشاره کرد و گفت: خوب است که شورای شهر تهران نیز در این زمینه موضع‌گیری و این فاجعه را محکوم کند و هر چند که مسئولان تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند اما شورا نیز درخواست برای تلاش بیشتر و دستگیری آن عاملان داشته باشد.

سرطان در شهرهای آلوده بیداد می‌کند

احمددنیامالی اظهار کرد: اکنون سرطان در میان جوانان و نوجوانان در شهرهای آلوده بیداد می‌کند بحثارائه شیر رایگان در مدارس چند وقتی است که تصویب شده است امسال نیز ۳۰۰ میلیارد تومان برای آن بودجه در نظر گرفته شده است. من از دولت خواهش می‌کنم با توجه به رسیدن فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا و وجود ریزگرد‌ها هر چه زود‌تر این بودجه را ابلاغ کند.

کمبود ویتامین D در میان دانش آموزان دختر

رحمت‌الله حافظی عضو دیگر شورای شهر به کمبود شدید ویتامین D در دختران دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: دولت برنامه‌های خوبی برای مقابله با آن از جمله تخصیص مکمل ویتامین D در نظر گرفته است که از دولت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین در مورد کمیته تخصیص اعتبار تاکید می‌کنم که این کمیته باید ماهی یک بار تشکیل شود.

تهیه گزارش مطالبات شهرداری از دولت

اقبال شاکری همچنین اظهار کرد: تقاضا دارم هر چه سریع‌تر گزارشی از مطالبات شهرداری از دولت تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز