خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران تاکید کرد:

ضرورت ایجاد دانشکده سازمان‌های مردم نهاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۳۸

طی یک ماه آینده آموزش و توانمندسازی تشکل‌ها با مدیریت سمن‌ها در تهران آغاز می‌شود و به بازآموزی، آموزش و کارورزی نهاد‌ها کمک خواهد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران ایجاد دانشکده توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد را یک ضرورت در استان تهران برشمرد و احداثآن را جزء اولویت‌های برنامه‌های این اداره کل ذکر کرد.

به گزارش ایلنا، سیاوش شهریور در جلسه اتاق فکر کارگروه سازمان‌های مردم نهاد، دولت تدبیر و امید را آغازگر فصل تازه‌ای در حوزه حمایت از نهادهای مدنی به ویژه سمن‌ها دانست که می‌تواند ضمن احیاء اعتماد متقابل این نهاد‌ها، زمینه ساز همکاری، حمایت و مشارکت آنان را در توسعه پایدار کشور فراهم آورد.

وی اولویت اقدام و حضور در بخش‌های اجتماعی به ویژه در حوزه توسعه اجتماعی را برعهده نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم نهاد از نظر دولت دانست و تاکید کرد: دولت مصمم است که تصدی‌گری را به مردم بسپارد.

شهریور بیان کرد: این امید تازه‌ای که در حوزه اجتماعی اتفاق افتاده است بر مبنای جهت گیری‌ها و سیاست‌های رییس جمهوری و دولت است که اعتقاد دارد باید به مردم در همه عرصه‌ها اعتماد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری تهران با بیان این مطلب که حضور سمن‌ها در ساختار اداره کشور می‌تواند امکان حضور عقل جمعی، اراده ملی و شور مردمی را برای آبادانی و توسعه کشور فراهم کند، تاکید کرد: دولت نیازمند این شور ملی است.

وی با تاکید بر این مطلب که استانداری تهران مصمم است تا مقدمات این حضور را در استان فراهم آورد، تصریح کرد: اتاق فکر و شور، نشانه روشنی از اراده مدیریت عالی استان برای حضور نهادهای مدنی در حوزه تصمیم سازی، اجرا و نظارت در استان تهران است.

شهریور عنوان کرد: بی‌شک ما به همکاری، معاضدت، اعتماد و هماهنگی تشکل‌های مردمی و غیردولتی در استان تهران نیازمندیم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در آینده نزدیک در حوزه توانمندسازی N. G. O‌ها شاهد اقدام مبارک باشیم تصریح کرد: طی یک ماه آینده آموزش و توانمندسازی تشکل‌ها با مدیریت سمن‌ها در تهران آغاز می‌شود و به بازآموزی، آموزش و کارورزی نهاد‌ها کمک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز