خبرگزاری کار ایران

عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری خسارت وارده به کسبه خیابان ۱۷ شهریور را جبران کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۵۹

به نظر می‌رسد؛ امکان بازگشتن این خیابان به حالت قبلی وجود نداشته باشد، از همین رو شهرداری می‌تواند بودجه‌ای را برای جبران خسارات کسبه این خیابان تعیین کند تا مشکلات این شهروندان نیز حل شود.

عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران در مورد جبران خسارات کسبه خیابان ۱۷ شهریور تهران که به دلیل زیباساری این منطقه از سوی شهرداری رونق کسب و کار خود را از دست داده‌اند، گفت: شهرداری برای حل مشکلات این شهروندان می‌تواند، بودجه‌ای را برای جبران خسارات کسبه این خیابان تعیین کند.

«علی صابری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: به نظر می‌رسد؛ امکان بازگشتن این خیابان به حالت قبلی وجود نداشته باشد، از همین رو شهرداری می‌تواند بودجه‌ای را برای جبران خسارات کسبه این خیابان تعیین کند تا مشکلات این شهروندان نیز حل شود.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا این خسارت باید توسط سازمان زیبا‌سازی پرداخت شود یا شهرداری مناطق، گفت: تقسیمات منطقه‌ای در شهرداری تنها به دلیل مسائل اداری است و این مسئله به شهرداری مناطق ارتباطی پیدا نمی‌کند بلکه شهرداری کل باید در این مورد تصمیم گیری و بودجه‌ای را تعیین کند.

صابری در مورد نقش شورای شهر در کمک به کسبه خیابان ۱۷ شهریور افزود: شورای شهر اگر بخواهد در این زمینه به شهرداری فشار بیاورد، باید خود بودجه مورد نیاز برای جبران خسارات این کسبه را نیز تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز