خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

با تکذیب آلودگی آب تهران، مستندات قانونی را ارائه خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۹۴

تکذیب و انکار موضوع، تهدیدی برای سلامت جامعه است / مستندات قانونی که حاکی از بالا بودن نیترات آب است را ارائه خواهم کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نیترات آب در برخی از مناطق این شهر بیش از حد مجاز است، گفت: استاندار و مسئولان وزارت بهداشت به جای تکذیب، پیگیر جلسه اضطرار آلودگی آب باشند که در غیر این صورت مستندات قانونی را ارائه خواهم کرد.

رحمت‌اله حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به گزارش‌های رسمی در مورد میزان نیترات بالا در آب شرب برخی مناطق تهران گفت: میزان استاندارد نیترات در آب ۵۰ PPM است، در حالی است که استاندارد‌های آمریکا عدد ۱۰ را نشان می‌دهد، اما اگر همین ۵۰ را نیز مبنا قرار دهیم، در آب برخی مناطق میزان نیترات بیش از ۵۰ است.

وی ادامه داد: شش ماه قبل تذکری در خصوص میزان نیترات آب ارائه داده بودم، اما اقدام موثری را شاهد نبودیم.

حافظی به وزیر کشور پیشنهاد کرد با تشکیل جلسه اضطرار آلودگی آب، موضوع را مدیریت کنند، زیرا تکذیب و انکار موضوع، تهدیدی برای سلامت جامعه است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: استاندار و مسئولان وزارت بهداشت به جای تکذیب، پیگیر برگزاری جلسه برای رفع این مشکل باشند که اگر تکذیب کنند، مستندات قانونی که حاکی از بالا بودن نیترات آب است را ارائه خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز