خبرگزاری کار ایران

حقانی:

مدیران ارشد شهرداری نباید جایگاه شورا را پایین بیاورند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۲۵

ایشان در مصاحبه خود گفته بودند، تنها مرجع رسمی تغییر خط محدوده شورای عالی معماری و شهرسازی است و نیازی به مشورت با شورا وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مدیران ارشد شهرداری گفت: برای اظهارنظر این مدیر ارشد شهرداری در خصوص وظایف شورا متاسفم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در یکصدو سیزدهمین جلسه علنی شورا در خصوص تذکر هفته گذشته خود که در مورد خط محدوده به شورا داده بود، گفت: موضوع تذکر در مورد طی شدن مراحل قانونی خط محدوده بود که یکی از مدیران ارشد شهرداری بدون توجه به قانون و الزامات در این خصوص اظهار نظر کردند که جای تاسف دارد.

حقانی با اشاره به اظهارات این مقام مسئول شهری گفت: ایشان در مصاحبه خود گفته بودند، تنها مرجع رسمی تغییر خط محدوده شورای عالی معماری و شهرسازی است و نیازی به مشورت با شورا وجود ندارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه یک مدیر ارشد تصمیم‌گیر چنین اظهار نظرهایی می‌کند، گفت: با توجه به بند ۳۴ قانون شورای اسلامی شهر یکی از وظایف شورا این موضوع است و چنین کاری بدون تصویب نمایندگان مردم در شورای شهر امکان پذیر نیست، چگونه یک مدیر ارشد جایگاه شورا را آنقدر پایین می‌آورد؟

حقانی در پایان با اشاره به انجام مکاتباتی در این خصوص خواستار رسیدگی شورا به این موضوع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز