خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

۵ میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۶۱

حدود یک و نیم میلیون زائر از ایران به کربلا می‌روند و ما نمی‌توانیم مشاهده کنیم در این روز‌ها شهر کربلا پر از زباله باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران کربلا گفت: ۳ هزار نیروی داوطلب از میان کارگران، پیمانکاران و پرسنل شهرداری برای نظافت شهر کربلا به این شهر اعزام می‌شوند.

مجتبی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه اعزام‌ها در سه مرحله در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه صورت گرفته است، گفت: مرحله اول ۱۳۲۰ نفر و ۳۰ دستگاه اتوبوس، مرحله دوم؛ ۱۴۵۰ نفر و ۳۳ دستگاه اتوبوس و مرحله سوم ۱۴ دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام شدند که کاروان اول روز جمعه به این شهر رسیده و مستقر شده‌اند و از روز شنبه ماموریت خود برای کمک به شهرداری کربلا در نظافت شهر را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: کاروان دوم روز جمعه بعداز ظهر وارد این شهر شد و کاروان سوم نیز شب شنبه گذشته مستقر شده‌اند، همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات ارسالی در نزدیکی شهر کربلا هستند، اما به دلیل وجود ایست بازرسی‌های متعدد هنوز وارد شهر نشده‌اند.

عبدالهی با بیان اینکه تا امروز تمامی نیروی انسانی و تجهیزات در شهر کربلا مستقر می‌شوند گفت: تجهیزات را با ۱۲ تریلی و کمپرسی به این شهر فرستادیم که پس از انجام ماموریت و تخلیه تجهیزات برای انتقال زباله‌های جمع‌آوری شده به خارج از شهر در کربلا مستقر خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: چند روز پس از مراسم اربعین نیز برای نظافت کامل شهر در کربلا خواهیم ماند همچنین قصد داریم به شهرداری کربلا در راستای مدیریت، برنامه‌ریزی و استفاده از ماشین‌آلاتی که در اختیار دارند کمک کنیم و نیز گروهی را برای آموزش نحوه از بین بردن جانوران موذی و انجام امور اجرایی به این شهر اعزام می‌کنیم.

وی از زوار درخواست کرد با توجه به حضور ۱۵ میلیون زائر در کربلا به مناسبت روز اربعین به صورت داوطلبانه در نظافت شهر با شهرداری کربلا و شهرداری تهران همکاری کنند.

عبدالهی با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای خدمت رسانی شهرداری تهران به زائران ایرانی گفت: براساس این مصوبه ۵ میلیارد تومان برای خدمات رسانی به زائران کربلا هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کربلا برای نظافت شهر از ما درخواست کمک کرده بود، تاکید کرد: حدود یک و نیم میلیون زائر از ایران به کربلا می‌روند و ما نمی‌توانیم مشاهده کنیم در این روز‌ها شهر کربلا پر از زباله باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز