خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا در استان تهران / اختلال تردد در محورهای کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۹۹

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای نسبت به بروز اختلال تردد در محورهای کوهستانی و صعب العبور استان به دلیل بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا طی ۴۸ ساعت آینده اخطار داد.

در اطلاعیه روز چهارشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای استان در ۴۸ ساعت آینده همراه با بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما(۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد) پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ براساس این گزارش، بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوا در ۴۸ ساعت آینده موجب یخ زدگی جاده های کوهستانی و صعب العبور استان تهران و بروز اختلال تردد دراین محورها خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران دراین اخطاریه اعلام کرده که با فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز جمعه در بخش های شمالی استان تهران از جمله فیروزکوه، آبعلی، دماوند و لواسان شاهد بارش برف، وزش باد نسبتا شدید و در پی آن کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۵ درجه خواهیم بود.

در این گزارش برای دیگر مناطق استان تهران نیز ریزش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش دما با شدت کمتر پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان تهران را دارند توصیه کرده تجهیزات و امکانات موردنیاز سفرهای زمستانی را به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز