خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

مرگ اعضای یک خانواده بر اثر گازگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۲۵

اعضای این خانواده را که مردی ۳۰ ساله و زنی ۲۵ ساله و پسربچه‌ای ۶ ساله بودند که بر اثر ااستنشاق گاز سمی مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: استفاده از دودکش آکاردئونی برای آبگرمکن و همچنین شیب منفی برای این دودکش موجب مرگ اعضای یک خانواده شد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مرگ ۳ عضو یک خانواده سه نفره در پی گازگرفتگی گفت: در ساعت ۱۸:۴۲ روز گذشته حادثه مشکوک به گاز گرفتگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۴ را به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، خیابان بهشتی اعزام کرد.

و ی گفت: محل حادثه یک ساختمان هفت طبقه ۱۰ واحدی بود و حادثه در یکی از واحدهای ۶۵ متری طبقه اول رخ داده بود.

ملکی تاکید کرد: تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان با توجه به اینکه همسایه‌ها از نبود اعضای این خانواده نگران شده بودند، در را شکسته و وارد ساختمان شدند که پس از مشاهده جسم بی‌هوش آنان با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل، اعضای این خانواده را که مردی ۳۰ ساله و زنی ۲۵ ساله و پسربچه‌ای ۶ ساله بودند را از داخل خانه خارج و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ اعضای این خانواده را به دلیل استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن تایید و اعلام کردند.

وی درباره چگونگی رخ داد این حادثه، گفت: بررسی‌ها نشان می دهد که استفاده از دودکش آکاردئونی برای آبگرمکن و همچنین شیب منفی برای این دودکش علت گازگرفتگی بوده است.

ملکی تاکید کرد: دودکش‌های آکاردئونی به هیچ وجه برای وسایل گازسوز مناسب نیست. در این حادثه متاسفانه نه تنها از چنین دودکشی استفاده شده بود بلکه این دودکش حدود یک متر نیز شیب منفی داشت که این امر بسیار خطرناک است و تمام شهروندان باید آن را رعایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز