خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران:

مردم با محصولات ارگانیک آشنایی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۲۵

نشان محصولات ارگانیک همچون نشان استاندارد باید شناخته شود و مردم با شناخت و آگاهی به سوی مصرف این نوع محصولات روی آورند.

عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران گفت: مردم با محصولات ارگانیک آشنایی ندارند و متاسفانه سوء‌استفاده‌هایی از عنوان محصول ارگانیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختار مهدی زاده عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران گفت: باید عنوان و نشان محصولات ارگانیک حفظ شده و مردم تفاوت محصولات ارگانیک و سایر محصولات را بدانند.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین جشنواره هفته ارگانیک در تهران را به فال نیک می‌گیریم، افزود: خوشحالیم که مدیریت سازمان میادین با نگاه جدید وارد این کار شده است.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در این جشنواره سازمان بین‌المللی جنبش محصولات ارگانیک نیز حضور دارد و شورای شهر تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و سایر موسسات مرتبط با کشاورزی مانندسازمان جهاد کشاورزی نیز همکاری موثری در این خصوص داشته‌اند.

وی ادامه داد: در کارگاه‌هایی که از روز شنبه ۱۱ بهمن ماه تا آخرین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد، کارآفرینان عرصه محصولات ارگانیک و همچنین اساتید صاحب نظر در این حوزه نیز حضور دارند.

مهدی زاده تاکید کرد: حضور علاقه مندان در این نمایشگاه رایگان است و مردم می توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

عضو هیات مدیره انجمن ارگانیک ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سه سالن برگزار شده و ۱۰۰غرفه در آن وجود دارد، افزود: دانشجویان و علاقه‌مندان به محصولات ارگانیک می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد: نشان محصولات ارگانیک همچون نشان استاندارد باید شناخته شود و مردم با شناخت و آگاهی به سوی مصرف این نوع محصولات روی آورند.


مهدی زاده با بیان اینکه استفاده از این نوع محصولات از ابتلاء‌ به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند، افزود: برای ترویج مصرف محصولات ارگانیک لازم است، در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم و حتی از دوره ابتدایی در این خصوص مطالبی را بگنجانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز