خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در پاسخ به ایلنا اعلام کرد:

درخواست فرمانداری برای به تعویق افتادن انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۳۴

فرمانداری درخواست کرده است که برگزاری این انتخابات یک ماه از زمان اعلام شده به عقب بیفتد، اما نتیجه نهایی بررسی‌ها در جلسه امشب مشخص خواهد شد.

استاندار تهران از درخواست فرمانداری برای به تعویق افتادن انتخابات شورایاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین هاشمی در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ناجیان زمین در پاسخ به سوالی در مورد نحوه همکاری استانداری‌ها با شورای شهر در انتخابات شورایاری‌ها گفت: قرار است که امشب جلسه‌ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در رابطه با تصمیم‌گیری این موضوع داشته باشیم.

وی ادامه داد: دولت محترم اجازه داده‌اند که استانداری‌ها در زمینه انتخابات شورایاری‌ها همکاری کنند. بنابراین این بحثدر معاونت سیاسی پیگیری خواهد شد، اما از آنجا که مجوز قانونی برای همکاری در این انتخابات وجود ندارد، در جلسه امروز مشخص خواهد شد که نحوه همکاری استانداری و فرمانداری به چه شکل خواهد بود.

استاندار تهران در ارتباط با زمان مناسب برای برگزاری انتخابات گفت: فرمانداری درخواست کرده است که برگزاری این انتخابات یکماه از زمان اعلام شده به عقب بیفتد اما نتیجه نهایی بررسی‌ها در جلسه امشب مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز