خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

شهرداری به مسئله ادب همکاری توجه ویژه‌ای داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۰۱

برادری، ادب همکاری و دوستی اصول انقلاب بودند که گاهی تحت شعاع مسائل دیگر قرار می‌گیرند.

شعضو شورای شهر تهران گفت: ضروری است؛ شهرداری به مسئله ادب همکاری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در صدو بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد همبستگی ملی و برادری ماست، گفت: برادری، ادب همکاری و دوستی اصول انقلاب بودند که گاهی تحت شعاع مسائل دیگر قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به مسئله ادب همکاری خاطرنشان کرد: شهرداری تهران که نقش ویژه‌ای در برگزاری جشن‌های روزهای انقلاب دارد، باید توجه ویژه‌ای به موضوع ادب همکاری داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران در خصوص انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: درحال حاضر شورایاری سوم بلاتکلیف و شورایاری چهارم شکل نگرفته است، این درحالی است که بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از شورایاران دوره‌های گذشته برای این دوره از انتخابات ثبت ‌نام کرده‌اند. این افراد شخصیت‌های مدنی و آموزش‌دیده در این خصوص هستند.

مسجدجامعی تاکید کرد: در حال حاضر مسئله فضای سبز و آلودگی هوا را داریم که ضروری است، شهرداری برنامه‌های خود را در این خصوص در جریان افکار عمومی قرار دهد.

وی با اشاره به جایگاه خاص خیابان ولیعصر(عج) گفت: برای این خیابان سند ویژه‌ای تدوین کرده‌ایم و سومین شورای شهر تهران خیابان ولیعصر را به عنوان میراثطبیعی مشخص کرد و قرار است دو هزار و ۱۰۰ اصله درخت ۱۰ تا ۱۵ در این خیابان کاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز