خبرگزاری کار ایران

طلائی اعلام کرد:

ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۱۳

نمودار ثبت‌نام در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان می‌دهد که مناطق ۱۵،۵، ۱ و ۲ بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شورای شهر تهران گفت: در این دوره از انتخابات بالغ بر ۲ هزار نفر از داوطلبان از جامعه ایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلائی در صدو بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی از انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های شهر تهران گفت: آمار ثبت‌نام تا شب گذشته به مرز ۱۴ هزار نفر رسیده است که مطابق نمودار سنی تعداد شرکت کنندگان ۲۵ سال تا ۲۹ ساله، ۲ هزار و ۱۴۲ نفر، ۳۰ تا ۳۴ سال، ۲ هزار و ۶۲۰ نفر، ۳۵ تا ۳۹ سال ۲هزار و ۳۶ نفر، ‌۴۰تا ۴۹ سال ۸ هزار و ۶۹ نفر، ‌۵۰ تا ۵۲ سال ۲ هزار و ۲۱۴ نفر و ۶۰ سال به بالا هزار و ۲۴۴ نفر است.

وی افزود: نمودار ثبت‌نام در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان می‌دهد که مناطق ۱۵،۵، ۱ و ۲ بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که از مجموعه ۱۴ هزار ثبت نام شده ۵۳۶ نفر جانباز، ۴۱۹ نفر از خانواده شاهد، ۴۱ نفر آزاده و هزار و ۳۴۷ نفر از رزمندگان هستند و به عبارتی بالغ بر ۲ هزار از جامعه ایثارگران برای شرکت در انتخابات شورایاری‌ها شرکت کرده‌اند.

طلائی با تفکیک مقاطع تحصیلی شرکت‌کنندگان گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان زیر دپیلم ۸۱۸ نفر، ‌دیپلم ۱۶۰۰ نفر، کاردانی ۲هزار و ۱۵۳ نفر، ‌کار‌شناسی ۵ هزار و ۸۸۸ نفر، ارشد ۲هزار نفر، دکترا ۳۱۷ نفر، ‌ حوزوی ۲۵ نفر، حوزوی سطح بالا ۸۹ نفر و حوزوی سطح خارج ۲۹ نفر است.

وی در خصوص مشاغل ثبت‌نام شدگان گفت: از میان دارندگان مشاغل آزاد ۳ هزار و ۴۴۴ نفر، بازنشستگان ۳۱۹ نفر، بیکار ۱۵۳ نفر، پزشک ۹۶ نفر، ‌دانشجو ۲۰۷ نفر، فرهنگی هزار و ۴۹۹ نفر، کارگر ۱۴۵ نفر، کارمند ۴ هزار و ۴۱ نفر و نظامی ۲۶۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین ده هزار و ۵۹۵ شرکت کنندگان متاهل و ۲ هزار و ۵۲۵ نفر مجرد بوده و از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۳۵نفر مرد و دو هزار و ۶۷۰ نفر زن بودند.

عضو شورای شهر تاکید کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان نشان می‌دهد؛ میزان استقبال زنان در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته و همچنین به لحاظ تحصیلی ثبت‌نام شدگان ۱۸ درصد رشد داشته که تعداد مقطع کار‌شناسی بیشترین رشد را داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز