خبرگزاری کار ایران

انتقاد سرخو از برخوردهای تلخ با شورایاران فعلی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۴۲

این افراد برای خدمت به هم محلی‌های خود وقت می‌گذارند و انجام برخوردهای تلخ مانند گرفتن جا و مهر آنها زودتر از موعد اثر منفی دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: انجام برخوردهای تلخ با شورایاران فعلی مانند گرفتن جا و مهر آنها زودتر از موعد اثر منفی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو امروز در صدو بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از طرف شورایاران فعلی گلایه‌ای را مطرح می‌کنم، گفت: زمانی که شورای جدید انتخاب می‌شود، باید تغییرات طی یک فرآیند صورت گیرد که این کار انجام نشده و موجب دلخوری زیادی در شورایاران فعلی شده است.

وی با اشاره به علت عدم شرکت بخش عمده‌ای از شورایاران در دوره چهارم انتخابات شورایاری‌ها گفت: این افراد برای خدمت به هم محلی‌های خود وقت می‌گذارند و انجام برخوردهای تلخ مانند گرفتن جا و مهر آنها زودتر از موعد اثر منفی دارد.

سرخو خاطرنشان کرد: ای کاش می‌شد؛ تا پایان انتخابات در این خصوص صبر می‌کردیم و سلیقه بهتری به کار می‌بردیم.

همچنین اسماعیل دوستی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: مسئولیت حمایت، هدایت و نظارت شهر تهران با اعضای شورای شهر تهران است که این امر تحقق پیدا نمی‌کند، مگر با هماهنگی دولت و نمایندگان تهران در مجلس.

وی یادآور شد: در سال گذشته با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دیدار داشتیم. همچنین با نمایندگان تهران در مجلس دو جلسه داشتیم و وزرای مختلف دولت نیز به صحن شورا آمدند و به این ترتیب توانستیم ویترین خوبی را از شورا معرفی کنیم که از ریاست شورا تقاضا می‌کنم به این موضوع توجه کند.

وی همچنین از ورود وزارت کشور به انتخابات شورایاری‌ها تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز