خبرگزاری کار ایران

واگذاری بیش از ۴۸۰۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۱۶

در کلان شهر‌ها به ازای هر شهروند سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در شهرهای کوچک کمتر از ۳۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

مراسم واگذاری ۴ هزار و ۸۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی، خدماتی به شهرداری‌های شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاران که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور و جمعی از مسوولان شهرداری‌ها و دهیاران در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ هوشنگ خندان دل در این مراسم با بیان اینکه از مجموع ۷۶ نفرمیلیون جمعیت کشور ۳۶ درصد آن در ۸ کلان شهر کشور ساکن هستند، اظهار داشت: در کلان شهر‌ها به ازای هر شهروند سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و در شهرهای کوچک کمتر از ۳۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

وی افزود: واگذاری حدود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز در شورای اقتصادی مصوب شده که به محض ابلاغ، این تعداد اتوبوس نیز به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه می‌شود.

معاون عمران و توسعه وزارت کشور با اشاره به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد و افزود: شهرداری‌ها طی سال‌های اخیر منابع مالی زیادی را صرف عمران و نوسازی کرده‌اند.

خندان دل با اشاره به اینکه در سال ۹۳ حدود ۲هزار میلیون تومان منابع مالی به دهیاری تخصیص یافت که در مقایسه با سال ۹۲ رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد، افزود: این رقم قابل توجه نیست، اما سعی شده با افزایش این اختصاص‌ها برای توسعه متوازن شهر‌ها و دهیاری‌ها تلاش شود.

معاون عمران و توسعه وزارت کشور از جایگزینی ۱۷ هزار اتوبوس تمام گازسوز با اتوبوس‌های فرسوده دیزلی در کشور خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز