خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

ساختمان تجارت جهانی فردوسی باید ایمن سازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۸۷

موضوع دیگر ایمن سازی این ساختمان است که امکان آن وجود دارد و مالک باید برای ایمن سازی اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: امکان ایمن سازی ساختمان تجارت جهانی خیابان فردوسی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی تندگویان در خصوص ساختمان تجارت جهانی واقع در فردوسی گفت: این سازمان تخلفاتی مربوط به ماده ۱۰۰ دارد که باید در خصوص آن با شهرداری به توافق رسیده و جریمه‌های مشخص شده پرداخت شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر ایمن سازی این ساختمان است که امکان آن وجود دارد و مالک باید برای ایمن سازی اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران درباره احداثخط تندرو از خیابان مطهری به خیابان شهید بهشتی گفت: در این خصوص مشکلات اساسی وجود دارد، چرا که به نظر می‌رسد؛ هیچ مطالعه‌ای در این باره صورت نگرفته است.

تندگویان ادامه داد: درخصوص این طرح در حالی اقدام شده که در برنامه پنج ساله یا بودجه مصوب دیده نشده است و این کار بدون مجوز شورا بوده و با آن صددرصد مخالف هستیم.

وی افزود: یکی از دلایل مخالفت ما این است که در طول کل مسیر که هفت و هزار و ۳۱۶ متر است حدود ۲۳ تقاطع اصلی و ۴۴ تقاطع فرعی و ۳۹ چراغ راهنمایی و رانندگی وجود دارد و به همین علت امکان احداثخط تندرو وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با احداثاین خط مشکلات خیابان ۱۷ شهریور تکرار شده و به حذف پارک‌های حاشیه‌ای منجر خواهد شد. همچنین توقف پشت سر هم اتوبوس‌ها ترافیک شدیدی را در منطقه ایجاد می‌کند.

تندگویان خاطر نشان کرد: طرح‌های در نظر گرفته شده برای انجام این کار مورد تایید شورا نیست و منافع مردم در این طرح در نظر گرفته نشده است.

همچنین محمد حقانی گفت: در شورای دوم مصوبه‌ای داشتیم؛ با عنوان فرهنگ سازی در استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی که در این مدت سازمان میادین میوه و تره بار نمایشگاه‌هایی را در این زمینه برگزار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره محصولات ارگانیک در هفته گذشته اظهار کرد: اگر چه این کار از وظایف شهرداری و سازمان میادین میوه و تره بار نبود، اما شهرداری این کار را به خوبی انجام داده است.

حقانی در ادامه ضمن تقدیر از این اقدام شهرداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان میادین میوه و تره بار در ۵ میدان بزرگ و ۱۲ غرفه اقدام به فروش محصولات ارگانیک کرده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توقف اتوبوس‌های شرکت واحد با موتور روشن در پایانه‌ها و توقفگاه‌های این شرکت گفت: این کار باعثآلودگی هوا شده و برای همسایگان مشکل ایجاد کرده است که خصوصا این معضل در پارکینگ بیهقی بیشتر به چشم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز