خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

جلوی خانه‌هنرمندان را بگیرید؛ همه چیزش سکولار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۵۷

بسیج در چارچوب فرهنگ و انقلاب زحمت می‌کشد، باید جلوی خانه هنرمندان را گرفت که همه چیز آن سکولار است.

عضو شورای شهر تهران گفت: جلوی خانه هنرمندان را بگیرید که همه چیز آن سکولار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: دو درصد کل بودجه شهرداری به برنامه‌های فرهنگی اختصاص یافته است که با توجه به هزینه‌هایی که باید در معاونت فرهنگی انجام شود، پاسخگو نیست.

شاکری در واکنش به سخنان سرخو گفت: بسیج در چارچوب فرهنگ و انقلاب زحمت می‌کشد، باید جلوی خانه هنرمندان را گرفت که همه چیز آن سکولار است و یک میلیارد تومان به تماشاخانه اختصاص داده شده در حالی که مسائل فرهنگی مهمتری وجود دارد.

وی اضافه کرد: در تئاترهای خانه هنرمندان مسائلی وجود دارد که وقتی به آن نگاه می‌کنیم، احساس شرم می‌کنیم. این درحالی است که یک پارک هم در اختیار آنها قرار داده شده و در آن کارهای تجاری انجام می‌دهند.

شاکری ادامه داد: اگرچه تاکید رهبری به مسائل فرهنگی بوده است، اما کنترل این مسائل هم لازم است، این همه پول صرف خانه‌اندیشمندان علوم انسانی می‌شود که کار سیاسی کنند؟!

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر ۲۵۰ میلیارد تومان برای منطقه ۱۲ و منطقه هرندی گذاشتید، اول باید ضرورت آن را احساس کنید، نه اینکه اول رای بگیرید بعد آن را توجیه کنید.

شاکری با طرح این سوال که برج طغرل مهم است یا سبک زندگی اسلامی ادامه داد: برای پروژه شهر آفتاب ۱۰ میلیارد تومان هزینه تعریف شده در حالی که در کشور اقتصاد مقاومتی را تجربه می‌کنیم در این شرایط چه نیازی به این پروژه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز