خبرگزاری کار ایران

نجات ۱۲ نفر در آتش سوزی مجتمع پنج طبقه

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۱۵

خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و همه محبوسین در طبقات به کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

آتش سوزی در یک ساختمان اداری مسکونی باعثگرفتار شدن ۱۲ نفر از ساکنان آن شد که همگی آنها با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان آتش نشانی، پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ توسط شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاههای ۳،۴۸ و همچنین خودروی تنفسی را ساعت ۳:۲۳ دقیقه بامداد امروز به سوی محل آتش سوزی واقع در خیابان پیروزی روانه کرد.

اصغر سعادتمندی افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند از پنجره های طبقات یک ساختمان پنج طبقه مسکونی دود بسیار زیادی خارج می شود.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان داد که حادثه به دنبال آتش گرفتن دو دستگاه موتورسیکلت در قسمت پارکینگ این ساختمان به وقوع پیوست که انتشار دود ناشی از این آتش سوزی و نفوذ آن به طبقات و واحدهای مسکونی موجب گرفتاری ساکنان شد.

سعادتمندی اعلام کرد: آتش نشانان بلافاصله دست بکار شده و به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی به کانون آتش در داخل پارکینگ نزدیک شده و آتش سوزی موتورسیکلت ها را خاموش کردند.

وی با اشاره به این که گروه دیگر آتش نشانان نیز همزمان با بستن دستگاه تنفسی و قطع گاز و برق به جستجو در طبقات پرداختند، اضافه کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و همه محبوسین در طبقات به کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این حادثه را توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی ذکر کرد و گفت: در حین عملیات دو نفر از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز