خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو تاکید کرد:

حمایت از تولید ملی تقویت اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۳۸

همه کسانی که دل در گروی ایران دارند، باید به کمپین آری به تولید ملی بپوندند و از تولیدات داخلی حمایت کنند تا توجه ها به این بخش جلب شود و استفاده از کالای داخلی به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همه کسانی که دل در گروی این آب و خاک دارند باید به کمپین آری به تولید ملی و حمایت از تولید داخلی بپوندند و از این فکر حمایت کنند، تا نگاه‌ها به این سمت جلب شود.

ابراهیم نکو با اعلام حمایت از تولید ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: آری به تولید ملی و حمایت از کالای داخلی یعنی آری به اقتصاد مقاومتی و خروج از چالش های اقتصادی ناشی از تحریم ها.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امروزه همه کسانی که قلبشان برای این آب و خاک می تپد و به اعتلای وطن اهمیت می‌دهند باید از تولیدات ملی حمایت کنند، افزود: همه کسانی که دل در گروی ایران دارند، باید به کمپین آری به تولید ملی بپوندند و از تولیدات داخلی حمایت کنند تا توجه ها به این بخش جلب شود و استفاده از کالای داخلی به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.

نماینده رباط کریم و بهارستان در خانه ملت یادآور شد که این کمپین حمایتی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری نسبت به اجرای آن تاکید فراوان دارد.

نکو با بیان اینکه تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و بخشی از سختی ها سپری شده است، گفت: دوران سخت تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و به سختی ها عادت کرده ایم و الان با تکیه بر تولید ملی، می توانیم از گردونه های پر پیچ و خم اقتصادی عبور کنیم. تنها کافی است که دست یاری به سمت تولیدکنندگان داخلی دراز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز