خبرگزاری کار ایران

معاون فنی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در گفتگو با ایلنا:

وضعیت معیشتی کشاورزان شمال ایران مساعد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۲۳

بدون برنامه و اجرای پروژه‌های زیر ساختی که نمی‌شود سهم آب را کاهش داد، گر قرار باشد سهم بخش کشاورزی بدون اجرای پروزه‌هایی نظیر آبیاری تحت فشارکم شود که مشکلات بسیاری برای کشاورزبه وجود خواهد آمد.

معاون فنی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: بخش قابل توجهی از برنج امسال در انبار کشاورزان مانده است و همین امر موجب شد مشکلاتی در امرار معاش کشاورزان بوجود بیاید.

سید حسن حسینیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با امکان خرید تضمینی برنج توسط دولت اظهار کرد: نرخی که دولت برای خرید تضمینی اعلام کرده است برای کشاورزان به صرفه نیست.

وی افزود: دولت نرخ خرید تضمینی را ۲هزار ۵۰۰ تومان اعلام کرده است که این نرخ برای کشاورز مطلوب نیست ودولت با افزایش این نرخ به ۵ هزار تومان می‌تواند موجب استقبال کشاورزان از خرید تضمینی شود.

حسینیان در رابطه با احتمال نصف شدن سهم آب در بخش کشاورزی که قرار است از اول مهرماه توسط وزارت نیرو اجرا شود، اظهار کرد: بدون برنامه و اجرای پروزه‌های زیر ساختی که نمی‌شود سهم آب را کاهش داد.

حسینیان تاکید کرد: تولید برنج نیاز به آب کافی دارد، اگر قرار باشد سهم بخش کشاورزی بدون اجرای پروزه‌هایی نظیر آبیاری تحت فشارکم شود که مشکلات بسیاری برای کشاورزبه وجود خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز