خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

افزایش تولید تیبا۲ تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۵۶

ایلنا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو تیبا۲ تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: استقبال از این خودرو در بازار بیش از حد تصورات قبلی بوده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو تیبا۲ تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: استقبال از این خودرو در بازار بیش از حد تصورات قبلی بوده است.

به گزارش ایلنا، مهندس سعید مدنی اظهار کرد: خط تولید خودرو تیبا۲ در حال حاضر به طور مستمر در شرکت سایپا فعالیت می کند و با برنامه ریزی های انجام شده تولید این خودرو تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به کیفیت و زیبایی خاصی که این خودرو از آن بهره می برد می تواند نقش یک محصول راهبردی را با برند گروه خودروسازی سایپا ایفا کند.

وی تاکید کرد: خودرو تیبا۲ بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از مشتریان و لحاظ کردن تمامی موارد فنی و ایمنی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود به افزایش تولید محصولات پلتفرم ایکس ۲۰۰ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این برنامه با سرعت در حال پیشرفت است و تولید خودروهای ایکس ۱۰۰ در سایپا به طور محسوسی جای خود را به تیبا و تیبا۲ داده و تلاش می کنیم تا پایان سال تولید خودرو ساینا را نیز آغاز کنیم.

مهندس مدنی در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر تولید حداقلی خودروهای چینی در سبد محصولات سایپا گفت: بیشتر تولیدات گروه سایپا را محصولات با برند سایپایی شکل خواهند داد و خودروهای چینی کمتر از ۱۰ درصد تولیدات را در اختیار خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز