خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنعت تأسیسات ایران مطرح کرد؛

پکیج شوفاژ دیواری در کاهش مصرف سوخت نقش اساسی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۵۶

استفاده از دستگاه‌های پکیج شوفاژ دیواری در کاهش مصرف سوخت نقش اساسی دارد و اخیراً تولیداتی از این صنعت به بازار عرضه شده که راندمان بالای ۹۵ درصد دارند.

دبیر انجمن صنعت تأسیسات ایران با اشاره به نقش اساسی پکیج‌های شوفاژ دیواری در کاهش مصرف سوخت، گفت: مراحل نصب و تجهیز این دستگاه‌ها باید توسط افراد متخصص صورت گیرد و نکات ایمنی در نصب دودکش این دستگاه‌ها رعایت شود.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی طباطبایی با بیان اینکه در تولید دستگاه‌های پکیج شوفاژ دیواری، تمام پارامترهای استاندارد این بخش از سوی کارخانه‌های سازنده رعایت می‌شود، بر مراقبت در احداثو نصب این سیستم‌های گرمایشی در منازل تأکید کرد و افزود: اگر نکات ایمنی نصب پکیج‌های دیواری از سوی مصرف‌کنندگان به درستی رعایت شود، هیچگونه نگرانی در استفاده از این دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: پکیج‌های دیواری به عنوان وسیله مهندسی تأسیساتی شناخته می‌شوند، به همین دلیل تمام مراحل نصب و تجهیز دستگاه‌های پکیج شوفاژ دیواری باید از سوی افراد متخصص صورت گیرد و یکی از مهمترین نکات ایمنی، نصب دودکش برای این دستگاه‌ها متناسب با موقعیت ساختمان است.

به گفته دبیر انجمن تأسیسات ایران، استفاده از دستگاه‌های پکیج شوفاژ دیواری در کاهش مصرف سوخت نقش اساسی دارد و اخیراً تولیداتی از این صنعت به بازار عرضه شده که راندمان بالای ۹۵ درصد دارند.

طباطبایی انتشار برخی مطالب علیه استفاده از پکیج‌ شوفاژ دیواری را ناشی از نا آگاهی اظهار کنندگان این شایعات عنوان کرد و گفت: شایعاتی که این روزها علیه سیستم گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری مطرح می‌شود، نه تنها واقعیت ندارد بلکه از سوی برخی افراد به منظور تخریب تولیدات این بخش از صنعت کشور عنوان می‌شود.

وی تأکید کرد: صنعت تولید پکیج‌های گرمایشی دیواری در ایران طی بیست سال اخیر تحول عظیمی را پشت سر گذاشته و امروز با کیفیت‌ترین محصولات این بخش توسط کارخانه‌های داخلی تولید و عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز