خبرگزاری کار ایران

وزیر جهادکشاورزی در راس هیاتی وارد مسکو شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۵۱

وزیر جهادکشاورزی در راس هیاتی برای شرکت در سومین نشست وزرای کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای وارد مسکو شد.

وزیر جهادکشاورزی در راس هیاتی برای شرکت در سومین نشست وزرای کشاورزی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای روز جاری(سه شنبه) وارد مسکو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهادکشاورزی، تامین امنیت غذایی بزرگترین هدف سیاست کشاورزی کشورهای عضو این سازمان و محور این نشست را تشکیل می دهد.

برپایه این گزارش، نشست وزرای این سازمان پنجشنبه برابر با ۱۷ مهرماه سال جاری با حضور شش کشور عضو شامل روسیه، چین، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان و پنج کشور ناظر شامل ایران، پاکستان، افغانستان، هند و مغولستان در مسکو برگزار خواهد شد.

تاکنون درخواست هایی برای انجام ملاقات های دو جانبه با محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی کشورمان از سوی برخی کشورهای شرکت کننده در این نشست صورت گرفته که پیش بینی می شود امروز محورهای مورد نظر طرفین مورد تبادل نظر قرار بگیرد.

در این سفر، قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی و هیاتی از بزرگترین فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه کشاورزی، وزیر جهادکشاورزی را همراهی می کنند.

این هیات ضمن حضور در ملاقات کاری وزیر جهادکشاورزی با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی روسیه از نمایشگاهی که در حاشیه نشست وزرای کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای تشکیل می شود، بازدید خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز