خبرگزاری کار ایران

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۸۳

توانمند شدن افراد جوان و جویای کار برای ورود به بازار کار، گام مهمی در راستای کاهش نرخ بیکاری کشور است.

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیکار در کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا سپهری در حاشیه همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی که در خرم آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران، تعداد افراد شاغل در کشور را نیز ۲۲ میلیون نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همه آحاد جامعه در ارتباط است، اظهار کرد: اکنون شرایط کشور در حال خروج از رکود است و به سمت رونق اقتصادی پیش می رود و خروج غیر تورمی از رکود مهم ترین برنامه و هدف دولت تدبیر و امید است.

سپهری تصریح کرد: در این شرایط فارغ التحصیلان دانشگاه ها نیازمند کسب مهارت و کار آفرینی جدا از محیط های دانشگاهی هستند و موسسه کار و تامین اجتماعی نیز به دنبال ارائه آموزش های کوتاه مدت و معطوف به بازار کار به این قشر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور دارای نرخ بیکاری بالایی است، گفت: توانمند شدن افراد جوان و جویای کار برای ورود به بازار کار، گام مهمی در راستای کاهش نرخ بیکاری کشور است.

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروزه در سطح دنیا آموزش های مهارتی جای خود را باز کرده و این آموزش ها باید در سطح کشور نیز توسعه داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز