خبرگزاری کار ایران

مشکلات شهرک صنعتی بشل سواد‌کوه بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۱۶

توسعه شهرک صنعتی بشل از بزرگترین شهرک‌های صنعتی و مزیت‌دار استان، در دست اقدام است.

با حضور سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، حمید رضا منصوریان، فرماندار سوادکوه شمالی و اعضاء شرکت خدماتی شهرک صنعتی بشل سوادکوه، مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرک صنعتی بررسی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در این جلسه گفت: توسعه شهرک صنعتی بشل، از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی و مزیت دار استان، در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: نقدینگی و سرمایه در گردش مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران است و باید با همکاری و تعامل بانک‌ها و برنامه ریزی صحیح و اصولی، به صنعت و تولید کشور کمک کنیم.

موسوی افزود: در صدد صدور سند تفکیکی برای تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بشل هستیم چرا که با دریافت سند، سرمایه گذاران و تولید کنندگان می‌توانند از سند مالکیت واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات، به‌عنوان ضمانت بانکی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل در حال انجام است و نیازمند اعتبارات ملی برای تکمیل این پروژه هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: باید به‌دنبال منابع باشیم و با درست هزینه کردن منابع، در انجام پروژه‌ها پیشرفت لازم را داشته باشیم.

منصوریان، فرماندار سوادکوه شمالی، نیز در این جلسه گفت: شهرک صنعتی بشل در تمام مباحثبعنوان یک فرصت استانی و ملی موردنظر است و باید از این پتانسیل درست استفاده کنیم.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی بشل بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی استان است که با توجه به مزیت دار بودن این شهرک، توسعه آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار سوادکوه شمالی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی با برندهای ملی در شهرک صنعتی بشل، در حال فعالیت و تولید هستند که علاوه بر رونق اقتصادی، در ایجاد اشتغال نیز سهم بسزایی را ایفاء می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز