خبرگزاری کار ایران

بیمه تجاری در عرصه‌های تولید و خدمات کشاورزی؛

بهره برداری از برنامه بیمه تجاری اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۴۱

جلسه بهره‌برداری از برنامه بیمه تجاری با حضور مدیرعامل صندوق مشترک استان‌ها‌، نمایندگان نظام مهندسی استان‌ها، مدیران و کار‌شناسان بیمه‌ای برگزار شد.

بیمه تجاری، پس از گذشت دو سال کار کار‌شناسی و انجام فاز اجرایی و حصول نتیجه در ۳ استان به عنوان آزمایشی، توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سطح کشور اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه بهره‌برداری از برنامه بیمه تجاری با حضور مدیرعامل صندوق مشترک استان‌ها‌، نمایندگان نظام مهندسی استان‌ها، مدیران و کار‌شناسان بیمه‌ای برگزار شد.

این جلسه به منظور فراهم شدن امکان اجرای ماده ۹ قانون نظام جامع دامپروری کشور مصوب ۸۸.۵. ۷ مجلس شورای اسلامی و بند ب ماده ۳۲ قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی مصوبه مورخ ۸.۴. ۱۹ مجلس شورای اسلامی و نیز تحقق اهداف پیش‌بینی شده در قوانین مذکور برنامه بیمه تجاری در عرصه‌های تولید و خدمات کشاورزی پس از گذشت ۲ سال کار کار‌شناسی و تامین شرایط لازم طی توافقنامه همکاری بین شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امکان اجرای آن در سراسر کشور فراهم شد.

این گزارش می‌افزاید: پس از انجام فاز اجرایی آن به واسطه شرکت خدمات بیمه‌ای تأمین آوران و حصول نتیجه در سه استان منتخب(مرکزی، خوزستان و خراسان شمالی) به عنوان پایلوت، استقرار و بهره‌بردرای از شبکه ارائه خدمات بیمه تجاری کشاورزی با عاملیت مستقل واحدهای استانی نظام مهندسی کشاورزی در سطح ملی قابل اجرا شد.

بنابراین امروز را می‌توان آغاز به کار پروژه ملی خدمات رسانی بیمه تجاری به فعالان بخش کشاورزی در تمام حوزه‌ها با محوریت نظام مهندسی کشاورزی کشور توسط صندوق مشترک استان‌ها در سطح کشور دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز