خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ایران خودرو در جمع خبرنگاران:

موتور ۲۰۶ تولید داخل کم مصرف‌تر است / عرضه ۲۰۶ تیپ ۲ تا ۲۰ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۲۶

در حال حاضر قیمت خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به قیمت‌های تمام‌شده محصول است و از این رو نرخ آن در بازار نسبت به گذشته تغییری نمی‌کند.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: موتور۲۰۶ تولید داخل کم مصرف‌تر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشم یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در گذشته ورود خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ به کشور نزدیک به ۲ هزار یورو برای کشور ارز بری داشت، گفت: موتور فعلی نسبت به نوع قبلی آن مصرف کمتری دارد. با داخلی سازی توانستیم با ارزبری کمتر از ۱۰۰ یورو موتور این خودرو در داخل کشور تولید کنیم.
وی افزود: خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور داخلی ظرف ۲۰ روز آینده وارد بازار شده و به مشتریان عرضه می‌شود.
مدیر عامل ایران خودرو در پاسخ به این پرسش که چرا علی رغم تولید خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور داخلی، نرخ آن کاهش پیدا نکرد گفت: با وجود آنکه صنعت خودروی کشور برای واردات از ارز به نرخ آزاد استفاده می‌کرد، شورای رقابت مبنای قیمت‌گذاری را بر اساس ارز مبادله‌ای گذاشته بود.

وی افزود: در حال حاضر قیمت خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به قیمت‌های تمام‌شده محصول است و از این رو نرخ آن در بازار نسبت به گذشته تغییری نمی‌کند.
یکه زارع در پاسخ به این پرسش که با آغاز تولید پژو ۲۰۶ تیپ دو قیمت تیپ ۵ نیز کاهش خواهد یافت یا خیر، تصریح کرد: قیمت تیپ ۵ با تولید پژو ۲۰۶ تیپ دو ارزان‌تر نخواهد شد.
یکه زارع سوال خبرنگار ایلنا در خصوص قیمت خودرو ۲۰۶ با موتور داخل را بدون پاسخ گذاشت!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز