خبرگزاری کار ایران

توضیحات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص یک خبر

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۹۵

مرکز آمار ایران، تعداد بیکاران کشور را در حال حاضر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر(دو و نیم میلیون نفر) اعلام کرده است.

در پی انتشار مطلبی به نقل از آقای دکتر محمدرضا سپهری رییس موسسه کار و تامین اجتماعی در خرم آباد تحت عنوان " رییس موسسه کار و تامین اجتماعی خبر داد: وجود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار بیکار در ایران " مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی به شرح زیر ارایه کرد.

دکتر محمد رضا سپهری رییس موسسه کار در حاشیه همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی که در خرم آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اکنون شرایط کشور در حال خروج از رکود است و به سمت رونق اقتصادی پیش می رود و خروج غیر تورمی از رکود مهم ترین برنامه و هدف دولت تدبیر و امید است. وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اساس آخرین گزارش های ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران، تعداد بیکاران کشور را در حال حاضر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر(دو و نیم میلیون نفر) اعلام کرده است.

اما مطابق برداشت نادرست یکی از خبرنگاران حاضر در گفت و گو، رقم بیکاری به نقل از وی ۵/۹ میلیون نفر اعلام گردیده است که ضمن تکذیب این مطلب، رقم صحیح بیکاری اعلام شده در مصاحبه و براساس گزارش مرکز آمار ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز