خبرگزاری کار ایران

حضور تنها شرکت ایرانی در بزگترین نمایشگاه خودروهای سنگین جهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۷۶

کاهش آلایندگی خودروهای عرضه شده و دوستدار محیط زیست بودن خودروها نیز از معیارهای اصلی ارایه محصولات در نمایشگاه امسال بود.

بزگترین نمایشگاه خودروهای سنگین جهان در حالی به کار خود پایان داد که تنها یک شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شصت و پنجمین نمایشگاه IAA ۲۰۱۴ که بزرگترین نمایشگاه خودروهای سنگین در جهان است با معرفی برگزیدگان در شهر هانوفر آلمان به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده خودروهای سنگین شامل مرسدس بنز، اسکانیا، وی دی ای، مان، ولوو، رنو و… حضور داشتند و آخرین دستاوردهای طراحی، ایمنی و فنی خود را به نمایش گذاشتند.
شرکت مرسدس بنز آلمان با رونمایی از امن‌ترین اتوبوس جهان و کشنده بدون سرنشین خود توجه حاضران را به خود جلب کرد. در کنار این شرکت، اسکانیا و ولوو نیز از اتوبوس‌های جدید هیبریدی خود رونمایی کردند.

تنها شرکت ایرانی حضور یافته در نمایشگاه امسال شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس‌های اسکانیا در ایران بود.
نکته قابل توجه در خصوص تولیدات اتوبوس‌های بین‌شهری در نمایشگاه نصب سیستم ایمنی کنترل فاصله طولی بود که این سیستم را تقریبا تمامی شرکت‌های ارایه دهنده در محصولات خود نصب کرده بودند.

همچنین کاهش آلایندگی خودروهای عرضه شده و دوستدار محیط زیست بودن خودروها نیز از معیارهای اصلی ارایه محصولات در نمایشگاه امسال بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز