خبرگزاری کار ایران

با قطعی شدن حضور رییس‌جمهور در مراسم روز ملی صادرات؛

صادرکنندگان نمونه لوح و تندیس خود را از دست شخص اول اجرایی کشور دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۹۹

هجدهمین مراسم روز ملی صادارت در حالی برگزار می‌شود که رییس جمهور با اهدا لوح و تندیس صادرکنندگان نمونه ضمن تجلیل از تلاش‌های آنها در اعتلای اقتصادی کشور، اهمیت این روز ملی را خاطر نشان می‌کند.

با قطعی شدن حضور دکتر روحانی در هجدهمین مراسم روز ملی صادرات، استراتژی صادرات غیرنفتی بار دیگر در ادبیات اقتصادی کشور احیا شده و آهنگ صادراتی با قوت بیشتری افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، هجدهمین مراسم روز ملی صادارت در حالی برگزار می‌شود که رییس جمهور با اهدا لوح و تندیس صادرکنندگان نمونه ضمن تجلیل از تلاش‌های آنها در اعتلای اقتصادی کشور، اهمیت این روز ملی را خاطر نشان می‌کند.

اهمیت و جایگاه صادرات غیرنفتی در برنامه‌های کلان اقتصادی کشور و حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز ملی صادرات، اهتمام دولت به امر صادرات غیرنفتی را نشان می‌دهد و به افزایش انگیزه دست‌اندرکاران، فعالان و صادرکنندگان این حوزه برای ادامه مسیر می‌انجامد.

بر همین اساس روز ملی صادرات متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و با اولین حضور رییس قوه مجریه در این مراسم پس از چند سال، از صادرکنندگان نمونه کشور در حضور شخص اول اجرایی کشور تجلیل خواهد شد.

توسعه صادرات غیرنفتی در حالی استراتژی اقتصادی دولت محسوب می‌شود که اقدامات دولت در یک سال گذشته رشد ۲۰ درصدی صادرات غیرنفتی را در ۶ ماه نخست سال جاری نشان می‌دهد تا جایی که دکتر حسن روحانی در پنجمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با اشاره به رقم ۵۰ میلیارد دلار صادرات و واردات غیرنفتی در ۶ ماه نخست سال این رقم را رقم چشمگیری در این حوزه خواند.

وی با بیان اینکه انشاء‌الله رقم تجارت خارجی تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد گفت: این نشان می‌دهد که اقتصاد ما شروع به حرکت کرده است و مردم امیدوار هستند.

هجدهمین مراسم روز ملی صادرات، به دلیل هماهنگی برای حضور رییس‌جمهور در این مراسم دو روز زودتر از موعد خود، ۲۷ مهرماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز