خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتاق تعاون استان خراسان شمالی در گفتگو با ایلنا؛

کارشکنی برای تاخیر در انتخابات غیر قانونی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۵۴

اینکه هر گروهی با کارشکنی انتخابات را عقب بیندازد ممنوع است این مغایر با شایسته سالاری و مردم سالاری است.

فرهاد هدایتی گفت: برخی افراد خارج از عرف و مقررات قانونی در زمان تحویل صندلی خود تنگ نظری‌هایی دارند که این به اصل مردم سالاری و تعاونی ضربه می‌زنند.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با دلیل تاخیر در انتخابات اتاق تعاون اظهار کرد: متاسفانه اکنون افرادی بر روی کار هستند که افزودن چند صباحی به مدیریت خود را غنیمت می‌شمارند.

وی با تاکید بر اینکه در دولت گذشته در بخش تعاون کمکی صورت نگرفته است، افزود: در دولت پیشین مدیریت درست اجرا نشد و دولت نتوانست شایسته سالاری را رقم بزند و این امر موجب شد افرادی درتعاونی‌ها کارشکنی کنند.

هدایتی گفت: اینکه هر گروهی با کارشکنی انتخابات را عقب بیندازد، ممنوع است چراکه این مغایر با شایسته سالاری و مردم سالاری است.

هدایتی در پاسخ به این سوال که تا کنون چه اقدامی انجام گرفته است، اظهار کرد: در روز گذشته با هیات نظارت صحبت کرده‌ایم و قرار است اعتراض خود را از طریق اتاق تعاون و شرکت‌ها تهیه و تنظیم کنیم تا آقایان بدانند بهانه خوبی برای ماندن در مسند قدرت ندارند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است، افرادی که کارشکنی کرده‌اند دوباره کاندید شده‌اند؛ اما می‌دانند وضعیت خوبی ندارند به همین خاطر به دنبال تاخیر در انتخابات هستند.

هدایتی با اشاره به این نکته که در قانون تاکید شده است که تا یک ماه پیش از پایان تاریخ مدیریت، باید زمان انتخابات را آگهی کنند، گفت: انتخابات در زمان قانونی برگزار نشد و این تعلل در انتخابات خیانت به بخش تعاون است.

وی در خصوص شفاف سازی مسائل مالی نیز گفت: صد درصد شفاف سازی مالی انجام نشده است.

وی افزود: مجلس ۳ هزار میلیارد تومان مساعده به اتاق مرکز داد تا میان استان‌ها بصورت عادلانه تقسیم شود؛ اما متاسفانه در اتاق‌های تعاون کشور این مهم رخ نداد و هیچ مساعده‌ای به اتاق‌ها تعلق نگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز