خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان تاکید کرد:

مشارکت بیشتر بانوان بازرگان در فعالیت‌های اقتصادی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۲۱

در فعالیت‌های تولیدی و تجاری مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش بانوان پررنگ‌تر شود و شاهد حضور بیشتر بانوان در عرصه تولید و تجارت استان شویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر مشارکت بیشتر بانوان بازرگان در فعالیت‌های اقتصادی این استان گفت: مشکلات بانوان بازرگان گیلان پیگیری و برطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری در جلسه شورای بانوان بازرگان گیلان شناسایی توانمندی بانوان در امر تجارت و برطرف شدن مشکلات بانوان بازرگان را از اهداف مهم تشکیل این جلسه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این جلسه با توجه به سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حضور بیشتر بانوان در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری شکل گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه باید بتوانیم مسایل و مشکلات بخش تولید و تجارت این استان در حوزه بانوان را شناسایی کنیم، افزود: باید از ظرفیت‌های گیلان برای برطرف شدن مشکلات و مسایل بهره‌ بگیریم.

وی برنامه‌ریزی برای آینده با استفاده از توانمندی بانوان بازرگان در امر تولید و تجارت را مهم دانست و تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از موارد و مشکلات مربوط به بانوان تولیدکننده و تاجر استان قابل حل است می‌توان با مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های اقتصادی گیلان از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

منتظری ادامه داد: در جلسه مذکور مقرر شده است در فعالیت‌های تولیدی و تجاری مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش بانوان پررنگ‌تر شود و شاهد حضور بیشتر بانوان در عرصه تولید و تجارت استان شویم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات فعالیت تولیدی و تجاری بانوان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اتاق بازرگانی گیلان موضوعات مربوط به مشکلات بانوان بازرگان استان پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: برای بررسی بیشتر مشکلات بانوان تجار از نماینده کانون بانوان بازرگان این استان برای نخستین بار در جلسه آینده کارگروه صادرات گیلان دعوت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به اقدام‌های خوب شورای بانوان مرکزی در تهران اظهار کرد: توسط این شورا اقدام‌های خوبی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز