خبرگزاری کار ایران

ایتالیایی ها به فکر حضور در ایران هستند؛

آمادگی بزرگان صنعت تاسیسات اروپا برای سرمایه گذاری در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۳۷

با توجه به سیاست های دولت ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، یک بازار مناسب و پایدار برای این تجهیزات فراهم خواهد شد و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با تولید محصول منطبق با استانداردهای روز اروپا سهم قابل قبولی از بازار را به دست آوریم.

مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده تجهیزات صنعت تاسیسات ایتالیا اعلام کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه آماده سرمایه گذاری در زمینه انتقال تکنولوژی و تولید تجهیزات تاسیسات مبتنی بر استانداردهای روز دنیا هستیم.

به گزارش ایلنا، الیا فیلیبرتی(elia filiberti) مدیرعامل شرکت جیاکومینی(giacomini) ایتالیا در جمع خبرنگارانبا بیان این مطلب افزود: تحقیقات و مطالعات ما نشان می دهد که ایران به لحاظ برخورداری از زیرساخت های مطلوب صنعتی و همچنین منابع انسانی کارآمد و متخصص نسبت به دیگر کشورهای منطقه در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و همین امر انگیزه سرمایه گذاران خارجی در بخش صنعت را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه مجموعه تحت مدیریت وی در زمینه سیستم های کنترل انرژی و گرمایش از کف فعالیت می کند، افزود: با توجه به سیاست های دولت ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، یک بازار مناسب و پایدار برای این تجهیزات فراهم خواهد شد و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با تولید محصول منطبق با استانداردهای روز اروپا سهم قابل قبولی از بازار را به دست آوریم.

وی با اشاره به جایگاه شریک ایرانی خود در بازار صنعت تاسیسات و گفت: با توجه به تجربیات صنعتی، تولیدی و صادراتی گروه صنعتی پادرعد امیدوار هستیم تا با سرمایه گذاری و همکاری دراز مدت، علاوه بر بازار ایران بتوانیم یک پایگاه صادراتی مهم در منطقه خاور میانه و سی آی اس داشته باشیم.

فیلیبرتی با بیان اینکه تاکنون هیچیک از شرکت های خوشنام جهان در این صنعت برنامه ای برای انتقال تکنولوژی به ایران نداشته اند، افزود: با توجه موقعیت و توانمندی گروه صنعتی پاد رعد در ایران مصمم هستیم تا همکاری خود در زمینه تولید تجهیزات هوشمند کنترل گرمایش و سیستم های مدیریت مصرف انرژی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه استقبال از تکنولوژی های جدید تاسیساتی در ایران فراتر از حد انتظار بود، خاطر نشان کرد: سیاست ها و برنامه های اخیر دولت ایران در زمینه حمایت از سرمایه گذاری خارجی، زمینه مناسبی برای توسعه همکاری ها را فراهم ساخته و همین امر در تصمیم گیری کمپانی جیاکومینی تاثیر مطلوب داشته است.

مجید دانشور مدیرعامل گروه صنعتی پادرعد نیز اعلام کرد: موضوع برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی همواره یکی از مهمترین دغدغه های دستگاههای اجرایی مرتبط با این امر بوده و بدون شک به جز همکاری با تولیدکنندگان بزرگ جهان دستیابی به این تکنولوژی ها امکان پذیر نخواهد بود.

دانشور با اشاره به دلیل دعوت از کمپانی جیاکومینی ایتالیا برای حضور در بازار ایران، گفت: این مجموعه در حال حاضر به یکی از قدرت های اروپا در صنعت تاسیسات تبدیل شده و در زمینه تولید سیستم های رادیاتوری، شیرهای ترموستاتیک، سیستم های گرمایش از کف، لوله و اتصالات و سیستم های خورشیدی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

وی گفت: با توجه به سیاست های دولت جدید، هدفگذاری گروه صنعتی پادرعد حرکت به سمت انرژی های نو خواهد بود و این امر از طریق مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های خوشنام جهانی دنبال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز