خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار تاکید کرد:

جدیت نسبت به بهبود شرایط کسب و کار در رودبار

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۵۴

۸۵۰ نفر در ۳۲ واحد فعال شهر صنعتی لوشان اشتغال دارند.

فرماندار شهرستان رودبار گفت: نسبت به بهبود شرایط کسب و کار، به‌ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصمم هستیم.

به گزارش ایلنا از رودبار، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی لوشان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و نیز استاندار گیلان تلاش و عزم جهادی خود را بر افزایش نشاط و امید در تمام بخش‌های کشورقرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: ما نیز به عنوان خادمان مردم تمام همت خویش را به کار بسته‌ایم تا با تسریع در روند بهبود شرایط کسب وکار بویژه در شهرک‌های صنعتی و افزایش فرصت‌های شغلی، بخشی از دغدغه‌های اغلب خانواده‌ها را مرتفع کنیم.

احمدی با اشاره به اشتغال ۸۵۰ نفر در ۳۲ واحد فعال شهر صنعتی لوشان که در ۳۲۰ هکتار واقع شده، تصریح کرد: باید با فراهم سازی زیر ساخت‌های لازم و نیز برطرف کردن مشکلات، علاوه بر فعال سازی واحدهای غیرفعال، نسبت به استقرار واحدهای جدید در این شهرک که از پتانسیل بالایی برخوردار است، اقدام شود.

فرماندار رودبار عمده مشکلات شهرک صنعتی لوشان را معوقات بانکی، سرمایه در گردش، بیمه تامین اجتماعی، عدم استمهال بانکی و بازار عرضه ذکر کرد.

وی افزود: برای رفع این مشکلات با کارگروه تشکیل شده در فرمانداری، از استان و کشور پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار رودبار در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید بر خروج از رکود، رونق تولید و ایجاد و تقویت فرصت‌های اشتغالزایی از شهرک صنعتی لوشان به عنوان دومین شهرک صنعتی استان بازدید کرد و توانمندی‌ها و تنگناهای آن را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید از تصفیه خانه شهر صنعتی و سه واحد تولیدی بازدید کرد و در نشستی با مدیران این واحد‌ها، میزان تولید و اشتغال، موانع و راه‌های بهبود وضعیت تولید و عرضه را با حضور رؤسای شرکت شهرک صنعتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی کار‌شناسی و فنی قرار داد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز