خبرگزاری کار ایران

معاون استاندارگیلان:

حل مشکلات حوزه صنعت، برای ایجاد اشتغال ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۳۷

هم اکنون ۳هزار واحد صنعتی در گیلان فعالیت دارند.

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان گفت: حل مشکلات حوزه صنعت و تولیدکنندگان برای ایجاد اشتغال در گیلان پی گیری می‌شود.

به گزارش ایلنا از رودسر، محمدحسین اصغریان در حاشیه هفتمین نشست کارگروه حمایت از تولید شهرستان‌های رودسر و املش با بیان این مطلب اظهار کرد: مصوبات این کارگروه با امضای استاندار گیلان ابلاغ می‌شود.

وی در این راستا از اجرای بیش از یک هزار پروژه با حجم سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان در حوزه صنعت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق بخشی از این طرح‌ها طی یک سال، اشتغال‌زایی در استان به طور جدی شتاب می‌گیرد.

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان با بیان اینکه با تشکیل این کارگروه‌ها دو هدف بلند را دنبال می‌کنیم، اهداف این نشست‌ها را کمک به راه اندازی واحدهایی که فعال یا نیمه فعال هستند و نیز افزایش ظرفیت واحدهای تولید و دیگری کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد.

اصغریان همچنین با بیان اینکه با تشکیل این کارگروه‌ها، بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی حل شدنی است، اظهار کرد: این امر مستلزم نگاه بلند و عمیق از سوی مسوولان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که انتظار داریم حداکثر انعطاف را در این زمینه با رعایت قانون داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها سیاست سختگیری در حمایت از تولید کنندگان را کنار بگذارند، تصریح کرد: این امر بی‌تردید نتایج مطلوب و تاثیرگذاری برای فعال سازی حوزه صنعت به همراه خواهد داشت.

اصغریان با یادآوری این مطلب که هم اکنون ۳هزار واحد صنعتی در گیلان فعالیت دارند و نیز فعال سازی یک هزار واحد در حال اجراست، افزود: اگر بتوانیم ۳۰تا ۴۰درصد مشکلات را در حوزه صنعت حل کنیم گامی مهم در ایجاد اشتغال برداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز