خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران:

ششمین دوره انتخابات اتاق اصناف کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۵۷

ششمین دوره انتخابات اتاق اصناف ایران با حضور ۱۴۰ نماینده پارلمان اصناف سراسر کشور در تهران برگزار شد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران از برگزاری ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلال‌ الدین محمد شکریه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مجموع ۲۶ نفر به ترتیب ۱۵ نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و ۱۱ نفر از صنوف توزیعی و خدماتی انتخاب ‌شدند که برای تصاحب شش کرسی هیئت رئیسه اتاق با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: این انتخابات، برای ششمین دوره برگزار شد و در دور جدید که به مدت چهار سال خواهد بود، هفت عضو که سه نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و سه نفر از صنوف توزیعی و خدماتی هستند از سوی ۱۴۰ نماینده پارلمان اصناف انتخاب و نفر هفتم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌ شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش تولیدی و خدمات فنی، علی فاضلی از تهران، شکریه از گیلان و مجتبی صفایی از کرمانشاه انتخاب شدند و در بخش توزیعی و خدماتی سید محمود هاشمی از فارس، محمدعلی صدیقی اعلاء از آذربایجان و سعید ممدینی از خوزستان برای یک دوره چهارساله مسئولیت کرسی اتاق اصناف کشور را عهده‌دار شدند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف کشور ضمن ابراز تاسف از درگذشت رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: مرحوم جعفر معماریان، رئیس اتاق اصناف خراسان رضوی، که از کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بود در جریان انتخابات دعوت حق را لبیک گفت.

وی در ادامه با اشاره به سابقه عملکرد اعضا در سطح استان‌‌ها تصریح کرد: برنامه‌ محوری، شناسایی دقیق مشکلات و معضلات پیش‌روی اصناف، ضرورت ارتباط رئیس اتاق با مسئولان قوای سه‌گانه، حمایت از اتاق‌های صنفی، پیگیری مسائل استان‌ها، ارتقای جایگاه اصناف و افزایش توان رقابتی از جمله برنامه‌های مورد ارائه نامزد‌ها در این دوره است.

وی یادآورشد: از دیگر برنامه‌‌های نامزدهای این دوره از انتخابات را می‌توان به اجرای بدون کم و کاست قانون نظام صنفی، اصلاح فوری موارد ضعف آن، اشراف و تسلط به مسائل اصناف، پیگیری مطالبات اصناف، اقدام برای رفع مشکلات مالی اتاق‌‌های اصناف و برگزاری دوره‌‌های آموزش کسب و کار نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز