خبرگزاری کار ایران

گزارش مشکلات صنایع کوچک به رئیس جمهور ارایه می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۶۳

گزارش وضعیت و مشکلات صنایع کوچک و متوسط در آینده نزدیک به رئیس جمهور ارایه می شود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: گزارش وضعیت و مشکلات صنایع کوچک و متوسط در آینده نزدیک به رئیس جمهور ارایه می شود.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدعلی سیدابریشمی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از واحدهای صنعتی کوچک صادراتی، اظهار امیدواری کرد این گزارش به صورت همه جانبه و با ارائه تمام جوانب کار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط تهیه شود.

وی اظهار داشت: تجربه تلخ بنگاه های زودبازده مانع از ارائه تسهیلات جدید از سوی بانک ها به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شده است.

به گفته وی، واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در شرایط فعلی تنها راه خروج اقتصاد از رکود هستند در حالیکه هنوز این باور به وجود نیامده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه حل دو مشکل اساسی کشور یعنی اشتغال و رکود به دست صنایع کوچک و با حمایت از این صنایع حل می شود.

سیدابریشمی با اشاره به حمایت های دولت یازدهم از صنعت، افزود: اخیرا گزارشی مفصل در این باره به هیات دولت ارائه دادیم و قصد داریم خروجی این همایش را در قالب بیان مشکلات و راهکارهای برون رفت از این مشکلات به صورت گزارشی مفصل به رئیس جمهور ارائه دهیم.

وی افزود: متاسفانه در گذشته منابع زیادی به اسم زودبازده و به نام صنعت صرف شد که گریبان صنایع کوچک را گرفته است و دسترسی به تسهیلات را برای واحدهای صنعتی مشکل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز