خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

افزایش قیمت گوجه فرنگی، کاهش قیمت انار و خرمالو

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۷۴

برای تامین نارنگی پیشنهاد واردات نارنگی پاکستانی را داده‌ایم که هم قیمت آن پایین است و هم بازار را از کمبود نارنگی حفظ می‌کند.

رییس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار گفت: گوجه فرنگی با نرخ یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

حسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، دررابطه با قیمت انواع میوه اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر، کاهش عرضه و نرسیدن گوجه‌فرنگی دزفول باعثافزایش قیمت این محصول شد. امروز قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی درجه یک در میدان میوه و تره بار حدود ۳ هزار تومان اما قیمت این محصول دو هفته قبل بین ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان بوده است.

وی افزود: درختان انار و خرمالو بارآوری خوبی داشته‌اند به همین خاطر قیمت این دو میوه پایین‌تر از سال گذشته است.

رییس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بارتاکید کرد: برای تامین نارنگی پیشنهاد واردات نارنگی پاکستانی را داده‌ایم که هم قیمت آن پایین است و هم بازار را از کمبود نارنگی حفظ می‌کند.

مهاجران با اشاره به وجود پرتقال خارجی در بازار گفت: مشخص نیست این پرتقال چگونه و توسط چه کسانی وارد شده است؛ اما نکته اصلی این است که این اقدام قانونی نیست.

وی اظهار کرد: امسال اولین سالی است که کنترل بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است و امیدواریم که این وزارتخانه به درستی بازار شب عید را کنترل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز