خبرگزاری کار ایران

رییس اسبق شرکت سهامی فرش ایران در گفتگو با ایلنا:

فرش نیازمند اقدام عملیاتی است و نه شعاری

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۹۳

طی سالهای گذشته با توجه به ادبیاتی که برخی آقایان استفاده می‌کردند اقتصاد کشور با مشکلاتی رو به رو شده است که امروز به راحتی قابل برطرف کردن نیست.

رییس شرکت سهامی فرش ایران گفت: طی سالهای گذشته با توجه به ادبیاتی که برخی آقایان استفاده می‌کردند اقتصاد کشور با مشکلاتی رو به رو شده است که امروز به راحتی قابل برطرف کردن نیست.

محمد علی کریمی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت کنونی اقتصاد و همچنین آخرین وضعیت فرش دستباف کشور، گفت: معتقد هستم ما هم اکنون در حال برطرف کردن گفتمانی هستیم که تحریم‌ها را به دنبال داشته است و این امر سبب شده است که امروز مسئولان به جای رفتن به سمت اقدامات توسعه‌ای به دنبال حل مشکلات باشند.

وی ادامه داد: من خود سال‌ها در بخش اقتصادی کشور و در صنعت فرش فعال بوده‌ام و به خوبی می‌دانم که اگر یک مقام، یک گام اشتباه بردارد باید ساعت‌ها هزینه شود تا گره از مشکل به وجود آمده حل شود.

وی تصریح کرد: فرش دستباف نیازمند توجه و اقدام عملیاتی است و اینکه برخی با شعار تلاش دارند روند بهبود را طی کنند به طور کلی اشتباه است.

کریمی ادامه داد: البته نباید این نکته را نادیده بگیریم که مسئولان کنونی در امر فرش تلاش خود را انجام داده‌اند اما برای بهتر شدن فضا انان می‌توانند تلاش‌های مفید دیگری را نیز انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز