خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد:

حفظ کرامت و ارزش کارآفرینان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۷۴

تاکنون ۷۰۰ میلیارد دلار درامد نفتی و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد دلار پول چاپ شده که نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی بر حفظ کرامت و ارزش کارآفرینان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمود اسلامیان در اولین کنفرانس ملی کارآفرینی و تولید ملی با اشاره به اینکه تعداد بیکاران در کشور رو به افزایش است اظهار داشت: بر اساس آمارها حدود ۶ میلیون بیکار درکشور وجود دارد و در بازدید که از زندان ها به عمل آمد متوجه شدیم تعداد افرادی که در زندان ها هستند دو برابر ظرفیت زندان هاست و عمده زندانی ها به دلیل مواد مخدر محکوم شده اند که این موضوع ریشه در بیکاری دارد.

وی افزود: در این شرایط توجه به کارآفرینان بسیار مهم است.

اسلامیان با اشاره به شکل گیری کمونیست در دنیا گفت: این نهضت هفت دهه قبل در دنیا شکل گرفت و در خیلی از جاها اثرات خود را بر جای گذاشت و در ایران نیز اثرات خود را داشته است.

وی افزود: در صورتی که مبارزه فرهنگی صورت نگیرد نمی توان به قدرتی بزرگ شدن امیدوار بود و تا زمانی که کارآفرینی ارزش واقعی خود را پیدا نکند راه به جایی نخواهیم برد.

وی با اشاره به درآمدهای نفتی و میزان چاپ اسکناس افزود: تاکنون ۷۰۰ میلیارد دلار درامد نفتی و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد دلار پول چاپ شده که نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه باید کرامت و ارزش کارآفرینان حفظ شود افزود: در این راستا تنها تجلیل کافی نبوده و باید تکریم کارآفرینان نهادینه شود زیرا کارآفرین مسئول رکود و تورم نیست و عدالت باید بین آنها اجرا شود.

وی با بیان اینکه بحثکارآفرینی ساختاری و مهم است افزود: به شکل فرهنگی نهادینه شود و با آموزش بتوان کرامت کارافرینان را به آنهابازگرداند و ساختار جدیدی برای این موضوع تعریف شود و امیدواریم با اصلاحات در سیستم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز