خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو:

بررسی مشکلات خودروسازان و مشتریان با حضور وزیر صنعت

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۳۷

دومین همایش بین المللی صنعت خودرو قرار است دهم آذر ماه امسال با هدف جلب سرمایه گذاری خارجی و دستیابی به اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو برگزار شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو گفت: نشست این شورا به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار و طی آن راههای جلب نظر مشتریان، مشکلات خودرو سازان و قطعه سازان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی شاتا، ساسان قربانی اظهار داشت: محمد رضا نعمت زاده در این جلسه با توجه به نظرات تخصصی ارائه شده توسط منتقدان صنعت خودرو و قطعه سازی تاکید کرد: تمامی موضوع های مطرح شده به دقت مورد توجه قرار گیرد.

به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو وزیر صنعت، معدن وتجارت دراین نشست درخصوص دستیابی به رضایت مشتریان، عارضه یابی علل برخی مشکلات موجود در جهت رفع معضلات خودروسازان و قطعه سازان با هماهنگی این وزارتخانه تاکید کرد.

قربانی افزود: دومین همایش بین المللی صنعت خودرو قرار است دهم آذر ماه امسال با هدف جلب سرمایه گذاری خارجی و دستیابی به اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو برگزار شود.

براساس اظهارات قربانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست شورای سیاستگذاری خودرو خاطرنشان ساخت: خودروسازان و قطعه سازان داخلی باید از فرصت حضور شرکت های بزرگ قطعه ساز و خودروساز خارجی در ایران استفاده کنند.

قربانی اضافه کرد: نعمت زاده پاسخگویی به نیاز مشتریان و مردم بویژه در حوزه های کیفی و قیمت رقابتی را با اهمیت دانست و از مدیران شرکت های خودرو ساز خواست تا فعالیت هایشان توجیه اقتصادی داشته باشد، زیرا در انجام یک فعالیت تولیدی و صنعتی این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت برهمکاری تمامی شرکت های خودروساز و قطعه ساز و سایر نهادهای ذیربط به منظور جلب شرکاء و سرمایه گذاران خارجی با رویکرد توسعه ساخت داخل و محصول صادرات محور تاکید کرد.

به گفته وی، شرکت های بین المللی برای حضور در همایش دومین همایش بین المللی صنعت خودرو استقبال قابل توجهی به عمل آورده اند و در مقایسه با سال قبل رشدی چشمگیر داشته است.

در جلسه شورای سیاست گذاری خودرو، گزارش مربوط به دومین نشست تخصصی و تحلیل و نقد صنعت خودرو از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) ارائه شد.

دستور کار اصلی نشست شورای مزبور، بررسی و تدوین طرح جامع مدیریت واردات خودرو و قطعات مرتبط در کشور بود.

نشست شورای سیاست گذاری خودرو به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان شرکت های خودروساز داخلی و همچنین نمایندگان انجمن های خودروسازان، برگزارشده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز