خبرگزاری کار ایران

دنا در آذربایجان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۸۷

گروه صنعتی ایران خودرو " دنا " و پنج محصول دیگر را در نمایشگاه باکو در معرض دید عموم قرار داد.

ایران‌خودرو اعلام کرده است که بازدیدکنندگان آذربایجانی که در سالهای گذشته خودرو سمند را نیز خریداری کرده یا در خیابانهای باکو دیده اند، از «دنا» به عنوان خودرویی زیبا و لوکس یاد می‌کنند و با پیش بینی و محاسبه غیر رسمی قیمت این خودرو، خرید آن را بسیار با صرفه می دانند، از این رو مصرانه پیگیر زمان و نحوه ورود «دنا» به آذربایجان هستند.

به گزارش ایلنا، قیمت دنا در بازار ایران زیر ۵۰ میلیون تومان تعیین شده که این رقم برابر با حدود ۱۱هزار منات آذربایجان است. آذربایجانی‌ها معادل همین مبلغ را برای خرید محصولات دست دوم و گاه ۱۰ سال کار کرده اروپایی می پردازند و به گفته خودشان ترجیح می دهند با ۱۱ هزار منات خودروی نو و در عین حال لوکس و زیبای ایران خودرو را خریداری کنند.

براساس این گزارش گروه صنعتی ایران خودرو به واسطه عرضه محصولات خود در سال های قبل، شبکه خدمات پس از فروش خود را در جمهوری آذربایجان ایجاد کرده است. با این وجود در صدد توسعه این شبکه با هدف عرضه محصولات جدید و احیای این بازار صادراتی است.

کارشناسان صنعت و بازار خودر در آذربایجان رشد سریع جمعیت در باکو، مرکز این کشور و همچنین سطح رفاه و توان اقتصادی و مالی مردم آذربایجان را دلایلی برای پیش بینی موفقیت محصول دنا در این بازار برمی شمرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز