خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق تعاون زنجان درگفت‌وگو با ایلنا:

تحقیق و تفحص حق قانونی مجلس است / کسانی که شفاف کار کرده‌اند نباید هراسی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۷۹

تحقیق و تفحص حق قانونی مجلس است؛ اگر مجموعه‌ای ادعا می‌کند که تمامی فعالیت‌هایش درست است، از این کار هراسی نخواهد داشت؛ بنابراین تعاونی‌ها نباید مشکلی در این خصوص داشته باشند.

رییس اتاق تعاون زنجان، گفت: در مجمع اتاق تعاون که قرار است در تاریخ ۲۵ دی برگزار شود بودجه سال ۹۳ اتاق تعاون نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

رضا سواری درگفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری مجمع اتاق تعاون در تاریخ ۲۵ دی ماه، اظهار کرد: قرار بر این است که در این مجمع مسائل مختلفی؛ همچون اساسنامه اتاق تعاون استان‌ها و شهرستان‌ها، اساسنامه اتاق تعاون مرکزی، گزارش هیات رییسه سال ۹۲ و تعیین بودجه سال ۹۳، که در اتاق تعاون مهم به شمار می‌آید، مورد بررسی قرار گیرد.

وی در رابطه با تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از این اتاق، گفت: تحقیق و تفحص حق قانونی مجلس است؛ اگر مجموعه‌ای ادعا می‌کند که تمامی فعالیت‌هایش درست است، از این کار هراسی نخواهد داشت؛ بنابراین تعاونی‌ها نباید مشکلی در این خصوص داشته باشند.

رییس اتاق تعاون زنجان، در خصوص پرداخت مالیات بر ارزش افزوده توسط تعاونی‌ها، گفت: شرایط مساوی برای ارتقاء کارایی اتاق تعاون الزامی است و دریافت مالیات بر ارزش افزوده از این بخش و عدم دریافت آن از غیر تعاونی‌ها شرایط عادلانه‌ای را برای فعالیت این بخش، فراهم نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز