خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نان سنگک در گفت‌وگو با ایلنا:

نانوایان به افزایش ۳۰ درصدی راضی نیستند / وعده بهبود کیفیت نان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۳۹

از اعضای اتحادیه نان سنگکی خواسته‌ایم که همین نرخ ۳۰ درصد را اجرا و افزایش بیش از این نداشته باشند.

رئیس اتحادیه نان سنگک انتقاد نانوایان نسبت به افزایش بیش از ۳۰ درصدی نان را منطقی ندانست و گفت: با افزایش قیمت نان کیفیت آن بهبود خواهد یافت.

محمدرضا نظرنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش قیمت نان، گفت: اتحادیه نانوایان در نظر داشتند که قیمت نان سنگک را تا ۵۰ درصد افزایش دهند اما دولت افزایش ۳۰ درصدی را محقق کرده است.

وی با انتقاد از از افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان افزود: افزایش قیمت به این میزان مشکلی از ما برطرف نمی‌کند اما امیدواریم که دولت طی ماه‌های آینده نرخ‌های بالاتری اعلام کند.

رئیس اتحادیه نان سنگک تصریح کرد: با افزایش نرخ نانوایانی که تمایل داشته باشند می‌توانند به سمت آزادپزی بروند.

نظرنژاد با اشاره به اعتراض اعضای اتحادیه نسبت به درصد کنونی افزایش قیمت اظهار داشت: ما از اعضا خواسته‌ایم که همین نرخ ۳۰ درصد را اجرا و افزایش بیش از این نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت نان کیفیت آن افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: پیش از افزایش قیمت کیفیت نان مطلوب نبوده و ما نیز در جریان آن بوده‌ایم اما با افزایش قیمت کنونی انتظار می‌رود که کیفیت نان بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز