خبرگزاری کار ایران

قائم مقام منطقه خاورمیانه رنو:

ایران شریک استراتژیک رنو است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۹۷

قائم مقام منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو با اشاره به اینکه ایران یک کشور استراتژیک برای شرکت رنو محسوب می‌شود اظهار داشت: هدف ما در رنو محلی سازی ۸۰ درصد خودروهای تولیدی است.

پیمان کارگر قائم مقام منطقه آفریقا خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو با اشاره به اینکه ایران یک کشور استراتژیک برای شرکت رنو محسوب می‌شود اظهار داشت: رنو در ایران در آینده به سرمایه گذاری خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه حضور شرکت رنو در ایران محدود به امروز و فردا نخواهد بود افزود: سرمایه‌گذاری شرکت رنو در ایران اهمیت زیادی برای توسعه همکاری‌ها دارد به همین دلیل در آینده انواع محصولات تولیدی خود را افزایش خواهیم داد و این یک هدیه به مشتریانی است که پول خود را برای خرید خودرو خرج می‌کنند و باید حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه هدف ما در رنو محلی سازی ۸۰ درصد خودروهای تولیدی است تاکید کرد: بنابراین در چند سال آینده ضمن انتقال فناوری، ۸۰ درصد قطعات محصولات تولیدی خود را در کشورهای مختلف محلی‌سازی خواهیم کرد.

کارگر با اشاره به اینکه البته برای حفظ ایمن و کیفیت محصولات خود نیز برنامه‌های متعددی را داریم اظهار داشت: همان فناوری که رنو در فرانسه روسیه، مراکش و برزیل از آن استفاده می کند به ایران منتقل شده است. همچنین تامین کنندگان فرانسوی را به تامین کنندگان ایرانی متصل کرده‌ایم تا کیفیت قطعات ایرانی حفظ شود.

قائم مقام منطقه آفریقا خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو افزود: رنوی تولیدی در ایران کیفیت بالایی دارد و باید از تامین کنندگان قطعات در داخل ایران به دلیل نوع همکاری‌ها تشکر کنیم.

کارگر با بیان اینکه مرسدس‌بنز ۷ مدل از محصولات خود را با موتور رنو تولید می‌کند افزود: شرکت نیسان نیز سالانه ۵۰۰ هزار کریبکس از ما خریداری می‌کند بنابر این رنو در سطح جهانی فعالیت کرده و در همین راستا بازارهای استراتژیک خود از جمله ایران را به هیچ عنوان از دست نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه شرکت رنو برترین تولید کننده قدرتهای برقی و الکترونیکی در سطح جهان است تصریح کرد: تنوع زیادی در تولید خودروهای برقی و الکترونیکی داریم که به همین منظور در صدد گسترش حضور خود در کشورها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز